لیگ قهرمانان، اینتر را مجبور به خرید رافینیا نمی‌کند

کدخبر: 2156066

شائبه اجباری بودن خرید بال بارسلونا از سوی اینتر در پایان فصل جاری رد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه های بارسلونا و اینتر برای انتقال رافینیا به سری A به توافق رسیدند. برنامه اینتر جذب قرضی رافینیا تا پایان فصل جاری بود که در ابتدا بارسا با آن مخالف بود اما ظاهراً اکنون این باشگاه به آن رضایت داده چرا که اینتر گزینه خرید مشروط این بازیکن برزیلی در پایان فصل را پذیرفته است.

بسته به عملکردی که رافینیا در 5 ماه پیش رو در سری A ارائه کند، اینتر در پایان فصل برای خرید او 35 میلیون یورو به عنوان رقم پایه و سه میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش به بارسلونا خواهد پرداخت.

در همین حال نشریه موندودپورتیوو، مدعی شده در توافقش با بارسلونا برای جذب رافینیا شرط عقد قرارداد قطعی اجباری با این بازیکن برزیلی در پایان فصل در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را پذیرفته اما این خبر توسط شبکه اسکای اسپورت ایتالیا تکذیب شد. این شبکه مدعی شده که عقد قرارداد میان اینتر و رافینیا صرفاً در صورت رضایت نراتزوری از عملکرد این بازیکن 24 ساله صورت خواهد گرفت.

اگر اینتر در پایان فصل تصمیم به خرید رافینیا بگیرد، قراردادی قطعی که با او خواهد بست سه سال ونیم خواهد بود. گفته می شود پدر این بازیکن، مازینیو، نقش پررنگی در توافق میان دو باشگاه در روند مذاکرات داشته است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: