درگیری در پایان دیدار نفت و مشکی پوشان

کدخبر: 2155872

فردی که ادعا می‌کرد از باشگاه نفت طلب دارد در پایان دیدار این تیم با مشکی پوشان با مسئولان این باشگاه درگیر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از پایان دیدار تیم های نفت نوین تهران و مشکی پوشان خراسان که با برتری چهار بر یک شاگردان هومن افاضلی به پایان رسید، برخی از مسئولان باشگاه نفت با فردی که ادعا می کرد از طلبکاران این باشگاه است درگیر شده و مانع از حضورش در رختکن شدند.

این فرد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: من از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در نفت تهران در کنار اینکه یکی از لیدر های این تیم هستم برخی از امور مربوط به تدارکات را هم انجام می دهم. پنج سال است که مسئولان باشگاه نفت قول داده اند مرا در این باشگاه استخدام کنند. باور کنید به حدی از حنجره ام برای حمایت نفت کار کشیده ام که اکنون اسپری مصرف می کنم. همسرم به دلیل گرفتاری ای که در نفت تهران دارم طلاق گرفته و زندگی ام از بین رفته است.

او ادامه داد: مسئولان باشگاه نفت مدام مرا به هم پاس می دهند. هر زمان مدیرعامل باشگاه نفت تغییر می کند به من قول می دهند کارم را درست کنند. از مادر پیرم گذشته ام و برای نفت تهران زحمت کشیدم، اما امروز یکی از مسئولان این باشگاه با بی ادبی به رختکن راهم نداد و اعلام کرد اصلا مرا نمی شناسد. وحید امیری، علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی ، علیرضا عزتی به خوبی از من شناخت دارند و اگر از آن ها بپرسید مشخص می شود که دروغ نمی گویم. فقط می گویند برای استخدام در باشگاه نفت باید اثرانگشت بدهم و از من مدارک تحویل می گیرند، اما اتفاقی نمی افتد. زمانی هم که حرفی می زنم بی احترامی می شنوم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: