مدیرعامل هما در مراسم ورود اولین ATR به کلاله:

سیاست وزارت راه برقراری عدالت جغرافیایی در حمل و نقل هوایی است

کدخبر: 2155841

مدیرعامل ایران ایر از برقراری پرواز برنامه ای تهران ـ کلاله با هواپیمای برجامی ای تی آر در راستای اجرای سیاست عدالت جغرافیایی وزارت راه و شهرسازی در حمل و نقل هوایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، فرزانه شرفبافی در مراسم ورود نخستین هواپیمای ای تی آر به فرودگاه کلاله در استان گلستان که پیش از ظهر دیروز برگزار شد، گفت: سایر شرکت های هوایپیمایی پیش از هما در این فرودگاه حضور داشتند اما ایران ایر امروز به یاری هواپیماهای ATR۷۲-۶۰۰ خود که پس از برجام به ناوگانش اضافه شده، حضوری متفاوت در این شهرستان خواهد داشت.

وی ادامه داد: سیاست وزارت راه و شهرسازی برقراری عدالت جغرافیایی در حمل و نقل هوایی است و ما بر این اساس به نقاط کم برخوردار پرواز خواهیم کرد. چنانچه تقاضای سفر هوایی از تهران به این مقصد وجود داشته باشد، برای این پرواز برنامه ریزی دائمی انجام خواهد شد.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) افزود: درخواست هایی برای مسیر کلاله ـ زاهدان و بندرعباس - زاهدان - کلاله دریافت کرده ایم که قطعا بررسی کارشناسی بر روی این مسیرها انجام خواهد شد.

همچنین به گزارش مهر به نقل از استانداری گلستان، در این مراسم رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: یکی از دلایل تأخیر پروازها به این فرودگاه تحریم‌های فعلی است که امیدواریم از این به بعد این پروازها به طور مستمر از این فرودگاه برقرار شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: