دانشگاه تربیت مدرس میزبان سمینار کاربرد نظریه‌ها و تکنیک‌های علوم انسانی در روابط عمومی

کدخبر: 2154179

سمینار آموزشی «کاربرد نظریه‌ها و تکنیک‌های علوم انسانی در روابط‌ عمومی» و بررسی کمک‌ها و خدمات علوم انسانی به روابط عمومی ۲۶ دی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس ، هوشمند سفیدی دبیر این سمینار با اعلام این مطلب، هدف سمینار را تبیین شفاف، روشنتر و دقیق تر از زمینه های بهره برداری روابط عمومی از علوم انسانی دانست و گفت: متأسفانه در مباحث آموزشی دانشگاه و در قالب دروس مختلف از جمله «مبانی روابط عمومی» به طور کافی و لازم به این بحث پرداخته نمی شود، لیکن اگر امروز به این بحث و با عنایت به آخرین دستاوردهای علوم انسانی پرداخته شود، عرصه گسترده ای را به روی روابط عمومی ها می گشاید که در کارآمدی و اثربخشی آن، موثر خواهد بود.

سفیدی افزود: در این سمینار در قالب 8 مقاله تخصصی به تبیین رابطه روابط عمومی با علوم انسانی از جمله مدیریت، علوم اقتصادی، علوم سیاسی، مردم شناسی، روانشناسی، تبلیغات و بازاریابی و جامعه شناسی پرداخته می شود و نتایج سمینار در قالب یک کتاب درسی ارائه خواهد شد.

علاقه مندان به حضور در این سمینار می توانند به سایت سمینار به نشانی www.arman-pr.com مراجعه کنند.

در برگزاری این سمینار انجمن های جامعه شناسی، انسان شناسی، دانشگاه سوره و دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: