کریمی و شریفی به استقلال خوزستان پیوستند

کدخبر: 2154164

۲ بازیکن سابق تیم های استقلال تهران و سابپا، با عقدقراردادی ۶ ماهه شاگرد ویسی در استقلال خوزستان شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در فصل نقل و انتقالات در صدد برطرف کردن نقاط ضعفش است و تاکنون 5 بازیکن به نام های ناصر قلاوند، محمد امین آرام طبع، عادل کلاه کج و اسماعیل شریفات را جذب کرده و با 3 بازیکن هم فسخ قرار کرد، دقایقی پیش با محمد شریفی و یعقوب کریمی هم قرارداد بست تا روز شلوغی را پشت سر بگذارد.

محمد شریفی ، مدافع - هافبک جوان 16 ساله سایپا پس از فسخ قرارداد با این باشگاه با استقلال خوزستان به توافق رسید و با قراردادی 6 ماهه بازهم شاگرد ویسی در آبی های خوزستان شد.

او سابقه بازی در تیم های جوانان فولاد، استقلال خوزستان و تیم ملی زیر 17 سال ایران در جام جهانی را دارد و پیش از آغاز لیگ هفددهم با قراردادی به سایپا رفت اما نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و به استقلال خوزستان پیوست.

همچنین یعقوب کریمی ، بازیکن سابق تیم های نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران که چندسالی در تیم آبی پوش پایتخت بازی می کرد، در نیم فصل نخست لیگ هفدهم نتوانست نظر شفر را جذب کند و قراردادش را فسخ کرد و با قراردادی 6 ماهه به استقلال خوزستان پیوست.

کریمی در استقلال خوزستان شماره 90 را بر تن می کند.

استقلال خوزستان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ، فردا ( پنج شنبه ) میزبان پدیده مشهد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: