مدیرعامل گروه فن‌آوا در جلسه تودیع و معارفه تاکید کرد

فن‌آوا در حوزه استارت‌آپ‌ها شتاب بیشتری خواهد گرفت

کدخبر: 2149309

مهندس علی نوری مدیرعامل گروه فن آوا گفت: استارت آپ ها آینده صنعت فناوری اطلاعات هستند و ما باید در حوزه استارت آپ ها شتاب بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی گروه فن آوا، آیین تودیع و معارفه مدیران عامل گروه فن آوا عصر روز گذشته با حضور مدیران، سهامداران حقوقی و اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه گروه فن آوا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس علی اصغر طراوتی مدیرعامل سابق گروه فن آوا در تشریح اقدامات و خدمات انجام شده در زمان مدیریت خود گفت: از زمانی که اینجانب سکان کشتی گروه فن آوا و شرکت های تابعه را در دست گرفتم تلاش نمودم با برنامه‌ای استراتژیک و مدون براساس راهبری هیئت مدیره محترم، در یک دوره 5 ساله اقدامات لازم برای متعالی سازی گروه فن آوا را انجام دهم.

وی افزود: به همین دلیل بر اساس این برنامه استراتژیک در ابتدا شکل دهی به زیر ساخت های سازمانی گروه فن آوا پرداخته شد و برای سالهای 96 به بعد موضوع ورود قدرتمند به بازار را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده بودم.

عضو هیئت مدیره گروه فن آوا در خصوص بزرگترین دستاورد زمان مدیریت‌اش افزود: جلب اعتماد و اطمینان اعضاء هیئت مدیره و سهامداران محترم حقیقی و حقوقی بزرگترین دستاورد در زمان خدمت من بوده است لذا از هیئت مدیره گروه فن آوا به خاطر همراهی و حسن اعتمادی که به اینجانب در این مسیر پرچالش و پر فراز و نشیب مدیریت اجرایی گروه داشته‌اند کمال تشکر و امتنان را دارم.

مهندس طراوتی در ادامه سخنانش گزارش کاملی از فعالیت‌ها و خدمات گروه فن‌آوا از سال 92 تا کنون در محورهای توانمند سازی زیرساختهای سازمانی ، خلق دارایی و ارزش افزوده برای شرکت گروه فن آوا، روند سود آوری و درآمدزایی شرکت گروه فن آوا، کسب مزیت رقابتی و بهبود تصویر سازمانی و فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و رفاهی ارائه کرد.

طراوتی در انتها با آرزوی موفقیت برای مهندس نوری مدیرعامل جدید گروه فن آوا گفت: از کلیه همکارانی که در طول این چند سال اینجانب را یاری نمودند تقاضا دارم که همانند سابق و حتی بیشتر و بهتر در کنار این برادر بزرگوار باشند و با کمک و همراهی خود، ایشان را پشتیبانی نمائید، حقیر نیز هر کجا که باشم در خدمت خانواده بزرگ فن آوا خواهم بود.

گروه فن آوا باید از بازیگر در فضای آی تی به بازیگردان تبدیل شود

مهندس امین کلاهدوزان نایب رییس هیات مدیره گروه فن آوا در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل گروه فن آوا اظهارکرد: مهندس طراوتی در یکی دو سال گذشته از لحاظ سطح درآمد و اشتغال گروه فن آوا را به توفیقات خوبی رساندند و فن آوا را به سمت رشد و توسعه به پیش بردند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته نظم از حلقه های گمشده در مجموعه فن آوا بود، ادامه داد: آقایان تفرشی و طراوتی موفق شدند از جنبه های مختلف از جمله منظم کردن سطح درآمد گروه و ... نظم را به شرکت برگردانند که من از جانب تمامی سهامداران از ایشان تشکر می کنم .

وی با آرزوی موفقیت برای مهندس علی نوری، مدیرعامل جدید گروه فن آوا تصریح کرد: امیدواریم که آقای نوری این مسیر را به طریق بهتر ادامه دهند. رویکرد فن آوا رویکرد توسعه ای بوده و امیدوارم همینطور ادامه پیدا کند و این گروه بتواند از بازیگر در این عرصه به مجموعه ای بازیگردان تبدیل شود و من امیدوارم که جناب آقای نوری با درایت و تخصصی که دارند این مسیر را ادامه خواهند داد.

مدیران گروه فن آوا تجربیات خود را بیان کنند

علیرضا موتمنی عضو کمیته حسابرسی فن آوا در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل گروه فن آوا گفت: اواخر سال 92 بود که تیم جدید فن آوا بر سرکار آمد، شرکتی که با سرمایه بسیار زیاد تشکیل شده بود متاسفانه در سال های قبل از 92 نه در بازار موفق بود و نه هویتی داشت و حرکتی در جهت اهداف سازمانی و اساسنامه انجام نمی شد. اما آمدن آقای طراوتی نقطه عطفی در این شرکت بود و موفق شد که شرکت را روی ریل بیاندازد.

وی با بیان اینکه دوستان اقدام به کادرسازی در گروه فن آوا کردند، اظهارکرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شرکت به سوددهی مناسبی هم رسیده و حتی سهامداران خرد هم از آن راضی هستند. امسال فروش فن آوا از 35 میلیارد تومان در سال به حدود 200 میلیارد تومان رسیده و طبق پیش بینی های ما در سال آینده به 300 میلیارد تومان خواهد رسید.

عضو کمیته حسابرسی فن آوا پیشنهاد کرد که مدیران پیشین فن آوا در جلساتی مشترک تجربیات خود را در راستای پیشرفت شرکت بیان کنند.

ضرورت توجه بیشتر به استارت آپ ها در فن آوا

مهندس علی نوری مدیرعامل جدید گروه فن آوا در آیین معارفه خود و تودیع مدیرعامل قبلی گروه فن آوا اظهارکرد: باید از هیات مدیره و مهندس طراوتی قدردانی کنم. ورود من به گروه فن آوا از طریق جناب آقای طراوتی انجام شد و من از ایشان درخواست می کنم که از این به بعد نیز ما را از کمک های خود محروم نکنند.

وی با بیان اینکه تلاش خواهم کرد تا برنامه ای را که به تصویب هیات مدیره فن آوا رسیده را اجرا کنم، ادامه داد: در برنامه ششم توسعه اهمیت ویژه ای به بخش ICT شده و این تاکید نشان می دهد که دولت و مجلس و مجموعه حاکمیت و نظام اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده اند.

نوری با بیان اینکه تغییرات صنعت IT و ICT عمدتا در دو بخش انجام می شود، اظهارکرد: این تغییرات یکی در بخش رگلاتوری و دیگری تغییراتی است که در خود این فضا صورت می گیرد.

مدیرعامل گروه فن آوا ادامه داد: ما باید بتوانیم نقش موثری در این حوزه ها داشته باشیم و خوشبختانه فن آوا نیز در برخی از حوزه ها ازجمله در حوزه خدمات ارزش افزوده اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی بر ضرروت حمایت از استارت آپ ها نیز تاکید کرد و گفت: استارت آپ ها آینده صنعت فناوری اطلاعات هستند و ما باید در حوزه استارت آپ ها شتاب بیشتری داشته باشیم و آن را تقویت کنیم.

مدیرعامل گروه فن آوا توانمندسازی کارکنان را نیز موضوع مهمی دانست و گفت: جذب و نگهداری کارکنان از جمله کارهای دشوار استکه ما باید توانمندی هایمان را ارتقا بدهیم.

نوری یکی از اهداف اصلی گروه فن آوا را رضایت سهامداران اعم از سهامداران خرد و کلان دانست و گفت: این موضوع جزء برنامه های ماست و امیدواریم در این حوزه نقش موثری داشته باشیم و به اهداف خود برسیم.

در انتهای این مراسم حکم مدیرعامل جدید گروه فن آوا قرائت و به مهندس نوری ابلاغ شد و هدایایی به رسم تقدیر و تشکر به مهندس طراوتی اهدا شد.

ارسال نظر: