امیرعبداللهیان در دیدار مدیران بصره عراق تاکیدکرد

همیت توسعه و تحکیم روابط ایران و عراق در دوره پساداعش/ تقدیر از نقش تمامی اقوام و مذاهب عراق در پیروزی بر داعش

کدخبر: 2145219

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در دیدار با جمعی از مدیران استان بصره عراق بر اهمیت توسعه و تحکیم روابط ایران و عراق در دوره پساداعش تاکید کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان در دیدار با مدیران استان بصره عراق، پیروزی بزرگ مردم عراق علیه تروریسم را تبریک گفت و از نقش و حضور نیروهای مردمی از تمامی اقوام و مذاهب در دستیابی به این پیروزی ها تقدیر کرد.

وی افزود: توسعه و تحکیم روابط دو کشور در دوره پساداعش در تمامی عرصه های اقتصادی و سیاسی حائز اهمیت است و باید در این زمینه اهتمام ویژه ای داشت.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به شکست نقشه های امریکا و حامیان منطقه ای آن، گفت: امیدواریم ملت و دولت عراق همانگونه که تاکنون با حفظ وحدت و یکپارچگی بر مشکلات و دسیسه های دشمن فائق آمده اند، در آینده نیز با بصریت و هوشیاری و درایت چالش های پیش رو از سر راه بردارند.

امیرعبداللهیان بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت و تمامیت ارضی عراق تاکید کرد.

مدیران استان بصره عراق نیز در این دیدار از حمایت ها و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروه های تروریستی قدردانی و روابط ممتاز ایران و عراق را حائز اهمیت دانسته و بر تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری های دو کشور در تمامی عرصه ها تاکید کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: