شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای خطاب به آملی لاریجانی:

جلسه با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به رفع بخشی از ابهامات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی منجر شد

کدخبر: 2145212

شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی بیان داشت: جلسه دیروز جنابعالی با نمایندگان تشکل های دانشجویی که در فضایی منطقی برگزار شد، به رفع بخشی از ابهامات نمایندگان تشکل های دانشجویی منجر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: جلسه دیروز جنابعالی با نمایندگان تشکل های دانشجویی که در فضایی منطقی برگزار گردید، به رفع بخشی از ابهامات نمایندگان تشکل های دانشجویی منجر شد.

در این نامه آمده است: احتراما به استحضار می رساند جلسه دیروز جنابعالی با نمایندگان تشکل های دانشجویی که قریب به 8 ساعت به طول انجامید در فضایی منطقی برگزار گردید و به رفع بخشی از ابهامات نمایندگان تشکل های دانشجویی منجر شد.

در این نامه بیان شد: در این دیدار با صبر و حوصله به سوالات و نکات دانشجویان در خصوص ابعاد مختلف عملکرد قوه قضاییه پاسخ داده شده است علی رغم وجود برخی نواقص جزئی شیوه برگزاری این جلسه را می توان نمونه بسیار خوبی برای جلسات مسئولان با قشر جوان و دانشجو دانست که هدف آن به طور کامل بهره گیری از نکات دانشجویان و نکات آنها است . بدیهی است این جلسات گامی بلند در جهت اعتماد سازی اذهان عمومی نسبت به قوه قضاییه خواهد بود.

همچنین در انتهای این نامه تاکید شد: لذا بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را برای برگزاری این جلسه خدمت شما اعلام میداریم. امید است این جلسه باب آغاز سلسله جلسات از این دست با مسئولان باشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: