ریاحی در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس:

مشکلات کشور را باید با تبیین فداکاری‌های دفاع مقدس مرتفع کرد

کدخبر: 2145207

جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت گفت: امروز می‌توان با تبیین فداکاری‌های دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد.

به گزارش خبرنگار دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول ریاحی جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس، اظهار کرد: حدود ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که استکبار جنگی علیه ما آغاز کرد که در آن دنیا یکطرف بود و ما یکطرف.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس رشادت های بزرگ مردان موجب شد دشمن به اهدافش نرسد، ادامه داد: پالایشگاه آبادان فاصله کمی با خط مقدم داشت حتی یک روز هم فعالیتش متوقف نشد و توانست نیازمندی های مردم و رزمندگان را برطرف کند.

جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت تصریح کرد: جزیره خارک که بزرگترین درآمد ارزی دولت را تامین می کرد در جنگ حتی یک روز فعالیت صادراتی خود را متوقف نکرد، این ها جز با فداکاری رزمندگان و مردم امکان پذیر نبود.

ریاحی تاکید کرد: امروز می توان با تبیین فداکاری های دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد، باید ایثار و فداکاری را اجتماعی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس با امکانات و ابزار های محدودی که داشتیم توانستیم شرایط را پشت سر بگذاریم، افزود: دولت درباره ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس کمک های قابل توجهی داشته است و ۱۵۴ میلیارد تومان بودجه را در سه سال گذشته برای این کار اختصاص داد.

جانشین شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت اضافه کرد: در ده فجر امسال موزه های دفاع مقدس را در استان های کشور افتتاح می کنیم, امیدواریم بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در خانواده ها نهادینه کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: