معظم زاده در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس:

سرلوحه کار دولتمردان شهید ما خدمت صادقانه و بی منت بود

کدخبر: 2145205

معاون پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری گفت: آن دوران خادمان صادقی داشت که خدمت بی‌منت و صادقانه‌شان پشتوانه‌ای برای انجام کارها شد.

به گزارش خبرنگار دولتگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالخلیل معظم زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری در دومین همایش دولتمردان دفاع مقدس که امشب 22 آذر در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: یادآوری خاطره دفاع مقدس ارزش گذاری بر هشت سال حضور رزمندگان و سلحشوران این دوران است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس با خود آثاری به جای گذاشته و در نظام ما تنیده و تقویت شده است. باید آنها را توشه و پشتوانه ای برای هر حرکت حیات بخش قرار دهیم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه آن دوران خادمان صادقی داشت که خدمت بی منت و صادقانه شان پشتوانه ای برای انجام کارها شد، گفت: حضور بی منت شان تابلوی راهنمایی بود تا استوار، مسیری را طی کنند که آن سیر الی الله باشد. معظم زاده گفت: در اجرای فرمان و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت و ضبط گنجینه ارزشمند دوران مقدس، دستوراتی از ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد که دلالت بر جمع آوری اسناد، مدارک، آثار و تجهیزات دفاع مقدس داشت.

وی ادامه داد: در اجرای همین دستورات، سردار ریاحی در جایگاه مجری پروژه در فاز اول به دستگاه های اجرایی، تقنینی و قضایی معرفی شد، در قوه مجریه، معاون اول رئیس جمهور در شروع کار مرتضی بانک را به کار گرفت تا اقدامات موثری را انجام دهد.

معظم زاده افزود: گام اول تعامل و ارتباط این شورا در ثبت و نگهداری اسناد، محل نگهداری و معرفی نماینده تام الاختیار برای ایجاد و دسترسی سریعتر بود برای تحقق این مهم گردهمایی در سال 94 در نهاد ریاست جمهوری با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، ارگان های ذیربط دفاع مقدس و استانداران آن زمان برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین نشست دولتمردان دفاع مقدس با حضور وزرا، سفرا، نمایندگان مجلس و کسانی که در آن زمان مسئولیت داشتند، پارسال برگزار شد.

معاون نهاد ریاست جمهوری، برنامه ریزی برای تدوین و چاپ آرشیو الکترونیکی آثار و اقدامات دولت در دفاع مقدس، ایجاد بانک اطلاعاتی، انتشار 25 کتاب تخصصی، اسکن و دسته بندی اسناد مربوط به نقش دولت در دفاع مقدس، دسته بندی 32 هزار سند که به فعالیت های دیپلماتیک وزارت امور خارجه در آن ایام صورت گرفته است، را از دیگر اقدامات شورای راهبردی و برنامه ریزی اقدامات دولت در دفاع مقدس برشمرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: