حضور در جام جهانی خوشحال کننده نیست!

انصاری‌فرد: می‌خواهم به عنوان بهترین گلزن به جام جهانی بروم

کدخبر: 2145176

مهاجم تیم المپیاکوس یونان گفت: می‌خواهم به عنوان بهترین گلزن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بروم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم المپیاکوس شب گذشته (شنبه) در بازی هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان با نتیجه 4 بر یک از سد میزبانش یعنی تیم پانتولیکوس گذشت و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. کریم انصاری فرد 77 دقیقه در ترکیب تیم المپیاکوس بازی کرد و ضمن به ثمر رساندن یک گل سازنده گل دیگر تیمش هم شد.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس پس از پایان این بازی به دوربین خبری سایت نوا اسپورت، حامی رسانه ای سوپر لیگ یونان گفت: به خانواده المپیاکوس و تمام کسانی که در این باشگاه فعالیت می کنند پیروزی برابر پانتولیکوس را تبریک می گویم. هدف ما در تمام بازی ها این است که نهایت توان خود را برای تیم المپیاکوس به کار گیریم. در یکی از صحنه های گل باید با جا گذاشتن بازیکن حریف توپ را به فورتونیس می رساندم تا گلزنی کند. برای رسیدن تیم المپیاکوس به بالاترین سطح مهم نیست چه کسی گل می زند.

انصاری فرد ادامه داد: برای تیم پانتولیکوس احترام قائلم و یکی از سرسخت ترین تیم ها با بازیکنان سطح بالایی است. در نیمه اول کار سختی داشتیم اما گل اول بسیار مهم بود. پس از آن گل های سوم و چهارم هم شکل گرفت. این پیروزی به ما قدرت و اعتماد به نفس می دهد.

وی درباره هماهنگی با فورتونیس در ترکیب تیم المپیاکوس اظهار داشت: این یک اتفاق فوق العاده است که در تیم المپیاکوس دوستانی همانند فورتونیس، سیسه و مارین داشته باشید. آنها باعث آسان شدن کارهای ما می شوند. زمانی که با آنها بازی می کنم بهترین فرصت ها برای من جهت گلزنی فراهم می شود و از این مساله بسیار خوشحال هستم. مهم نیست چه کسی گل می زند، مهم این است که توپ از خط دروازه عبور کند. سرمربی تصمیم می گیرد که چه بازیکنی بازی کند. بازیکنان بسیار خوبی در تیم المپیاکوس حضور دارند که می توانند نتایج را تغییر دهند.

انصاری فرد درباره جام جهانی 2018 روسیه و حریفان ایران هم گفت: ما در جام جهانی 2018 روسیه برابر بهترین تیم ها و برترین بازیکن جهان یعنی کریستیانو رونالدو بازی خواهیم کرد. می خواهیم در روسیه موفق شویم و شگفت انگیز باشیم. هدف ما این نیست که فقط در این رقابت ها شرکت کنیم و از آن خوشحال باشیم. ایران تیمی خوب با بازیکنان باکیفیت است. امیدوارم همانند همیشه مورد حمایت هواداران قرار بگیریم. ثابت کردیم که برابر تیم های اروپایی خوب هستیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: هدفم این است که به عنوان بهترین گلزن سوپر لیگ یونان به جام جهانی 2018 روسیه بروم. من این مسئله را 2 بار در گذشته ثابت کرده بودم و باید سخت کار کنم تا به هدفم برسم، البته قهرمانی تیم المپیاکوس مهمتر است و قول می دهم که 100 درصد توانم را به کار خواهم گرفت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: