دوئل حساس یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا/ کهکشانی‌ها به دنبال کاهش فاصله با بارسلونا

کدخبر: 2145108

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز «شنبه» با برگزاری چند بازی مهم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های لیگ های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار حساس در لیگ های برتر انگلیس،اسپانیا،آلمان،ایتالیا و فرانسه پیگیری می شود.

لیگ جزیره:

در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16 امروز(به وقت ایران) تیم های وستهام و چلسی در ورزشگاه خانگی وستهام به مصاف یکدیگر می روند. در حال حاضر چلسی با 32 امتیاز در رده سوم جدول است و وستهام با کسب 10 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. با توجه به نتایج 2 تیم و عملکرد ضعیف خط دفاعی وستهام تا به اینجای فصل، به نظر می رسد شاگردان آنتونیو کونته کار دشواری برای پیروزی برابر چکش ها(لقب وستهام) ندارند. در همین ارتباط سایت بلیچر ریپورت پیش بینی کرد این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود چلسی به پایان می رسد.

از ساعت 18:30 نیز دو تیم قعر جدولی سوانسی و وست برومویچ رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. وست برومویچ 13 امتیازی در رده هفدهم قرار دارد و سوانسی از 15 دیدار گذشته خود تنها 9 امتیاز گرفته و پس از کریستال پالاس و وستهام قعرنشین لیگ جزیره است.

برنامه کامل بازی های امروز لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

کار نشود//////////////////دوئل حساس یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا/ کهکشانی ها به دنبال کاهش فاصله با بارسلونا

لالیگا اسپانیا:

امروز در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا نیز 4 دیدار برگزار می شود که در مهمترین بازی تیم های چهارم و پنجم جدول یعنی رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. هر 2 تیم 28 امتیازی هستند و 8 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارند اما روی کاغذ شاگردان زین الدین زیدان که از امتیاز میزبانی هم بهره می برند و با توجه به پیروزی چهارشنبه شب برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا از روحیه خوبی برخوردار هستند شانس بیشتری برای کسب 3 امتیاز این دیدار دارند.

در دیگر دیدار حساس این هفته والنسیا تیم دوم جدول باید به مصاف تیم رده دهمی سلتاویگو برود البته والنسیا حتی در صورت پیروزی هم نمی تواند جایگاه بارسلونا در صدر جدول را به خطر بیاندازد.

برنامه کامل بازی های امروز لالیگا اسپانیا به شرح زیر است:

کار نشود//////////////////دوئل حساس یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا/ کهکشانی ها به دنبال کاهش فاصله با بارسلونا

بوندسلیگا آلمان:

هفته پانزدهم بوندسلیگا آلمان نیز که شب گذشته با بازی اشتوتگارت و بایر لورکوزن آغاز شده بود امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود. در حساس ترین بازی هفته تیم های سوم و چهارم جدول یعنی شالکه و مونشن گلادباخ از ساعت 21 با یکدیگر دیدار می کنند. مونشن گلادباخ هفته گذشته با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ولفسبورگ شد و شالکه نیز مقابل تیم ته جدولی کلن به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. برنده این دیدار می تواند در صورت عدم نتیجه گیری لایپزیش برابر ماینتس به رده دوم صعود کند.

همچنین بایرن مونیخ صدرنشین باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف فرانکفورت برود، این تیم اکنون با 22 امتیاز در جایگاه هشتم جدول بوندسلیگا قرار دارد.

برنامه بازی های امروز بوندسلیگا آلمان به شرح زیر است:

کار نشود//////////////////دوئل حساس یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا/ کهکشانی ها به دنبال کاهش فاصله با بارسلونا

سری آ ایتالیا:

هفته شانزدهم سری آ ایتالیا امشب با برگزاری 2 دیدار آغاز می شود. ابتدا از ساعت 20:30 کالیاری رو در روی سمپدوریا قرار می گیرد و سپس در حساس ترین بازی هفته از ساعت 23:15 (به وقت ایران) تیم های یوونتوس و اینترمیلان در دیداری که به «دربی ایتالیا» معروف است مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. قضاوت این بازی مهم بر عهده پائولو والری داور سرشناس ایتالیایی است. 2 تیم در حالی به مصاف هم می روند که هر 2 در بازی هفته گذشته خود به پیروزی رسیده بودند. شاگردان آلگری توانستند مقابل ناپولی به برد شیرین یک بر صفر دست پیدا کنند و اینتری ها نیز مقابل کیه وو به پیروزی پر گل 5 بر صفر دست یافتند.

در حال حاضر اینترمیلان با کسب 39 امتیاز و با تنها یک امتیاز بیشتر نسبت به ناپولی صدرنشین است و یوونتوس با 37 امتیاز و با یک امتیاز کمتر نسبت به ناپولی در رده سوم جدول قرار دارد.

برنامه بازی های امشب سری آ ایتالیا به شرح زیر است:

کار نشود//////////////////دوئل حساس یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا/ کهکشانی ها به دنبال کاهش فاصله با بارسلونا

لوشامپیونا فرانسه:

هفته هفدهم لوشامپیونا فرانسه نیز امشب با برگزاری 6 دیدار پیگیری می شود. در یکی از مهمترین بازی های هفته، از ساعت 19:30 (به وقت ایران) تیم صدر جدولی پاری سن ژرمن رو در روی تیم لیل قرار می گیرد. پی اس جی امسال در لیگ خوب پیش رفته و با اختلاف صدرنشین است ولی چند روز پیش به استراسبورگ باخت و متعاقب آن، باخت 3 بر یک در زمین بایرن باعث شد تا انتقادات تند رسانه ها متوجه اونای امری و تیمش شود. از سوی دیگر تیم رده هفدهمی لیل با پیروزی یک بر صفر هفته گذشته برابر تولوز 18 امتیازی شده و در صورت پیروزی مقابل پاری سن ژرمن می تواند جایگاه خود را بهبود ببخشد.

از ساعت 22:30 امشب نیز تیم های تولوز و کان به مصاف یکدیگر می روند، تیم قعرنشین متز با رن دیدار می کند، موناکو در خانه میزبان تروا است، گنگام در ورزشگاه خانگی اش از دیژون پذیرایی می کند و تیم ته جدولی آنژه به مصاف تیم رده هشتمی مون پولیه می رود.

برنامه بازی های امشب لوشامپیونا فرانسه به شرح زیر است:

کار نشود//////////////////دوئل حساس یوونتوس و اینتر در دربی ایتالیا/ کهکشانی ها به دنبال کاهش فاصله با بارسلونا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: