معاون دانشگاه آزاد:

دانشجویان اهل قلم گرفتار رکود علمی و انزوا نمی شوند

کدخبر: 2145078

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان اهل قلم گرفتار رکود علمی و انزوا نمی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جشنواره نشریه های دانشجویی یک اقدام با ارزش، فرهنگی و نشاط آور در فضای دانشجویی است و این کار با ابتکار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه ها شروع شد و به تدریج گسترش یافت.

کلانتری با بیان اینکه نشریه های دانشجویی، یکی از عرصه های بسیار مهم در دانشگاه است، گفت: بحث تیراژ این نشریه ها خیلی مطرح نیست، بلکه خود تمرین نوشتن، موضوعیت دارد. قلم به دست گرفتن یک دانشجو بسیار مهم است و ارزش هزینه کردن را دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی برای فعالان نشریه های دانشجویی تأکید کرد و گفت: دانشجو باید سواد رسانه ای را بیاموزد و با تنوع رسانه های دنیا و نقش و تأثیر آنها در زندگی امروز آشنا شود.

وی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که در دنیا هیچ چیز بی جهت وجود ندارد؛ البته شاید ما جهت را تشخیص ندهیم. ضمن اینکه اعلام بی طرفی،‌ خود یک جهت است و معنایی دارد. در عالم سیاست نیز همین طور است.

به گزارش مهر، نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی فتح الله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و سایر مسوولان مربوط در سازمان مرکزی دانشگاه تشکیل شد.

در این نشست، مقرر شد اختتامیه دومین جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی۳۰ آذر تا ۲ دی به مدت سه روز به میزبانی واحد شهرقدس برگزار شود.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای انگیزشی دانشجویان، شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر نشریه های برتر دانشجویی و تربیت دانشجویان اهل قلم متعهد و متخصص، برگزاری جشنواره سراسری نشریه های دانشجویی این دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است. مشارکت ۵۲۷ نشریه و ارایه ۲ هزار و ۴۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره، نشان از استقبال و اشتیاق فعالان حوزه نشریه های دانشگاهی دارد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: