اعلامیه شماره ۱ کمیته دانشجویی رهایی قدس

دانشگاهیان در حمایت از قدس شریف متحد می‌شوند

کدخبر: 2145069

کمیته دانشجویی رهایی قدس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: موج تجمعات دانشگاهی در حمایت از قدس شریف از روز شنبه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس، کمیته دانشجویی رهایی قدس به دنبال اقدام اخیر ترامپ بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: «ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشانه عجز است./ اینکه ادعا می کنند می خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام بکنند، با این کار بلاشک ضربه ی بزرگتری خواهند خورد. بی تردید فلسطین آزاد خواهد شد. با سلام و درود به روح پرفتوح امام عظیم الشان انقلاب و همه شهدای محور مقاومت در سراسر جهان اسلام، به اطلاع عموم دانشجویان و دانشگاهیان کشور می رساند طی هماهنگی های انجام شده در سطح تشکلهای دانشجویی حاضر در کمیته در سراسر کشور و زحمات تمامی دانشجویان انقلابی و متعهد در استانهای مختلف، به فضل الهی از روز شنبه موج تجمعات درون دانشگاهی و شهری در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا بار دیگر دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی طلایه دار عدالتخواهی و ظلم ستیزی باشند. اتحاد و هماهنگی یکپارچه تشکلها با محوریت آرمان قدس امر مبارکی است و امید است با حضور تمام تشکلهای و کانون های دانشجویی در مسئله مذکور این امر مبارک گسترش بیشتری پیدا کند.

اقدامات میدانی و تبیینی بعدی در سطح پایتخت و دیگر استانها از طریق رسانه های معتبر دانشجویی و در قالب اعلامیه شماره 2 اعلام خواهد شد والسلام علیکم و رحمه الله کمیته دانشجویی رهایی قدس

(متشکل از نمایندگان 4 اتحادیه دانشجویی و بسیج دانشجویی سراسر کشور)

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: