سخنرانان علمی چهاردهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران اعلام شد
دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران، سخنرانان علمی این کنفرانس را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس ، دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران و عضو شورای عالی فضای مجازی، مهدی نادری منش پژوهشگر دانشگاه UCLA/ Washington State/Idaho، پروفسور علی محمدی استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان، شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صدا و سیما، دکتر قاسم انصاری رنانی استاد مدیریت رفتار سازمانی و مدیر عامل اسبق سازمان ملی بهره وری ایران، محمدحسن توفیقی بنیانگذار آکادمی طراحی ایران و محمدرضا نجفی امامی کارگردان سینما و طراح جلوه های ویژه بصری سخنرانی خواهند کرد.
حسن بشیر افزود: این سخنرانان با موضوع خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط عمومی های جدید و اثر گذار؛ باز تعریف روابط عمومی ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی، انقلاب خلاقیت در ارتباطات تصویری، خلاقیت و نوآوری روابط عمومی های دانش محور و نوین با تاکید بر آینده ارتباطات انسان و ماشین (BCI)، ژورنالیسم و روابط عمومی؛ زمینه های خلاقیت، پیشران های ارتباطات اثربخش در روابط عمومی با تاکید بر خلاقیت و نوآوری، کاربردهای تفکر پازلی در روابط عمومی با تاکید بر نهضت تفکر و خلاقیت و صنعت روابط عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران به ارایه آخرین دیدگاه ها و نظرات خود خواهند پرداخت. بشیر در ادامه در خصوص سایر برنامه های علمی کنفرانس اظهار داشت: در این کنفرانس یک نشست تخصصی با عنوان «پژوهش و تجربه» در نظر گرفته شده که در آن 2 مقاله برگزیده و همچنین تجارب مدیران روابط عمومی در خصوص خلاقیت و نوآوری ارایه می شود. دبیر کمیته علمی کنفرانس در پایان گفت: علاوه بر معرفی مقالات برتر، کتاب مجموعه مقالات کنفرانس که در برگیرنده 10 مقاله علمی در خصوص روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتواست منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1396) با محوریت «خلاقیت، نوآوری و تمایز»، 19 آذرماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
منبع: فارس
مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاعرسانی خود را در این رابطه انجام میدهد.