شیخ عبدالله دقاق:

پیروز نهایی، مردم انقلابی بحرین هستند

کدخبر: 2144974

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران گفت: آمریکا و انگلیس دولت بحرین را به ابزارهای بسیار مهم امنیتی مجهز کرده اند به همین دلیل تا جوانی تحرکی انجام می دهد او را دستگیر می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ عبدالله دقاق، نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران در کمیسیون مساعی حمیده سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، به بررسی وضعیت بحرین پرداخت و بیان داشت: در حال حاضر ما سومین سال انقلاب بحرین را پشت سر می گذاریم و از نظر امنیتی شرایط بسیار بسته است .

وی افزود: اکنون کسی نمی تواند در بحرین حرفی بزند چون یا زندانی می کنند یا تحت تعقیب قرار می گیرد. یک تیم امنیتی انگلیسی امنیت بحرین را اداره می کند. حتی سازمان سیا نیز یک تیم امنیتی در سفارت خود در بحرین مستقر کرده است .

شیخ دقاق تأکید کرد: آمریکا و انگلیس دولت بحرین را به ابزارهای بسیار مهم امنیتی مجهز کرده اند به همین دلیل تا جوانی تحرکی انجام می دهد او را دستگیر می کنند. البته شاید اکنون اوضاع در ظاهر به نفع حکومت بحرین باشد ولی مردم از خواسته های خود عقب نشینی نکرده و تا پایان آن را ادامه می دهند .

وی ادامه داد: به سبب عملکرد ضعیف دولت بحرین، مردم گرفتار یأس شده اند . پیش تر حکومت می گفت عربستان می تواند برای ما گشایشی ایجاد کند ولی اکنون مردم متوجه شده اند که عربستان و امارات نیز کاری از پیش نخواهند برد، اکنون تنها امید مردم به خدا است .

نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران، با بیان این که انقلاب مردم بحرین یک انقلاب مردمی است، اضافه کرد: مردم بحرین به انقلاب خود امیدوار بوده و خواسته های خود را به صورت مصالحت آمیز دنبال می کنند. روحیه انقلابی مردم بالاست .

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر وضعیت جسمانی شیخ عیسی مساعد است و خدا را شاکریم که خطر دفع شد. در حال حاضر منزل این عالم مجاهد به شدت تحت محاصره نیروهای امنیتی است و ورود و خروج به آن جا به شدت کنترل می شود .

شیخ دقاق تصریح کرد: کمیته مساعی حمیده باید درباره وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم متمرکز شود و بداند ممکن است حکومت بحرین ممکن است تدابیر امنیتی خود را شدت بخشد. باید نام شیخ عیسی در این کنفرانس مطرح شود تا علمای شیعه و سنی نسبت به جایگاه ایشان آشنایت کامل را پیدا کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: