مرگ قاتل خطرناک آمریکایی و سرکرده باند جنایتکار "منسون"

کدخبر: 2137786

"چارلز منسون" سرکرده یک باند جنایتکار آمریکایی موسوم به "خانواده منسون" که به جرم ارتکاب قتل به حبس ابد محکوم بود در سن ۸۳ سالگی در بیمارستان مرد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های محلی آمریکا نوشتند: چارلز منسون که اوایل این ماه به بیمارستانی در کالیفرنیا منتقل شده بود پس از گذراندن چهار دهه در زندان مُرد. پزشکی قانونی مرگ او را طبیعی اعلام کرد.

برخی رسانه‌ها می‌گویند: در ماه ژانویه، منسون به دلیل خونریزی شدید روده به بیمارستان منتقل شد و به جراحی نیاز داشت اما پزشکان گفتند که او برای جراحی شدن ضعیف است و در نهایت به زندان بازگردانده شد.

در سال ۱۹۶۹ منسون پیروان خود را به کشتن هفت تن مامور کرد. در میان قربانیان این متهم یکی از بازیگران زن هالیوود هم بوده است. همچنین چهار نفر دیگر هم در خانه این بازیگر به قتل رسیده‌اند. علاوه بر این یک زوج ثروتمند در لس آنجلس هم توسط اعضای گروه منسون به قتل رسیدند.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، چارلز منسون خود در هیچ یک از این قتل‌ها مشارکت نداشته است و پیروان خود را به انجام این قتل‌ها مامور کرده است.

یورونیوز نیز در گزارشی نوشت: منسون و سه زن همدست وی در سال ۱۹۷۱ به جرم قتل محاکمه و مجرم شناخته شدند. آنان در آن زمان به مرگ محکوم شدند اما با تغییر قوانین ایالتی کالیفرنیا در سال ۱۹۷۲، حکم اعدامشان به حبس ابد تبدیل شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: