رئیس انجمن متخصصان پوست ایران عنوان کرد

کمک متخصصان پوست برای ساخت درمانگاه یا مدرسه برای مناطق زلزله‌زده غرب کشور

کدخبر: 2137785

متخصصان پوست کشورمان همگام با سایر گروه‌های امدادی و پزشکی، ساعات ابتدایی زلزله، در مناطق زلزله‌زده غرب کشور حضور یافتند و به هم‌وطنان ارائه خدمت کردند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، محمدعلی نیل فروش زاده رئیس انجمن متخصصان پوست ایران با بیان این مطلب که اتحاد و همدلی گروه های مختلف امدادی و پزشکی رمز پیشرفت خدمت رسانی به مصدومان و زلزله زدگان است، گفت: با هماهنگی انجمن متخصصان پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند.

نیل فروش زاده با اشاره به افتتاح حساب بانکی ویژه برای هم وطنان زلزله زده، گفت: در آغازین ساعات فراخوان، حدود دویست میلیون تومان توسط 300نفر از پزشکان متخصص پوست و اعضای انجمن جمع آوری شد که هم چنان این روند ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با این کمک نقدی توسط متخصصان پوست و هم چنین بخشی از درآمد کنگره علمی انجمن پوست، قصد داریم، مانند سال82 شهر زلزله زده بم، طبق نیاز مردم و هماهنگی های لازم درمانگاه اختصاصی یا مدرسه در یکی از شهرستان های آسیب دیده کرمانشاه احداث کنیم.

رئیس انجمن متخصصان پوست ایران افزود: اکنون گروهی از متخصصان این رشته به نمایندگی از همکاران، آمادگی خود را برای حضور دوره ای در مناطق زلزله زده نسبت به انجام معاینه های لازم پوست و مو، جهت جلوگیری از امراض احتمالی و بیماری های پوستی فصل، توصیه های لازم را اعلام کرده اند.

وی در پایان تأکید کرد: این گونه خدمات جنبه نوع دوستی داشته و هیچ عاملی جز انجام وظیفه انسانی و اخلاقی، موجب چنین اتحاد و همدلی نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: