در گفتگو با مهر مطرح شد:

اعتراضی در رابطه با انتخابات کمیسیون ورزشکاران دریافت نشده است

کدخبر: 2133494

به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک هیچ ورزشکار یا مرجع رسمی نسبت به نتایج اولین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراض نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه گذشته اولین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک برگزار شد. رای گیری برای این کمیسیون در حالی انجام شد که انتقاداتی در رابطه با حضور آرش میراسماعیلی در جمع کاندیداها به خاطر محرومیت پنج ساله ای که وی در کارنامه دارد، مطرح بود. البته با وجود این اعتراضات میراسماعیلی صاحب رای لازم برای حضور در ترکیب ۱۵ نفره کمیسیون شد.

با این حال پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات کمیسیون ورزشکاران، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد که اعتراضات نسبت به این نتیجه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. البته وی برای این موضوع فرصت ۴۸ ساعته تعیین کرد اما ظاهرا طی این مدت هیچ انتقاد و اعتراضی نسبت به نتایج کلی انتخابات اخیر مطرح نشده است.

شهنازی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر گفت: طی روزهای گذشته از طرف هیچ ورزشکار یا هیچ مرجع رسمی، شکایت و اعتراضی در رابطه با نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران دریافت نکرده ایم. این بدان معناست که این انتخابات و نتیجه آن مورد تائید است و ایرادی به آن وارد نیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: انتخابات کمیسیون ورزشکارن کاملا قانونمندانه و بر اساس ضوابط مورد تائید کمیته بین المللی المپیک برگزار شد.

به گزارش مهر، بر اساس انتخابات برگزار شده برای کمیسیون ورزشکارانحمید سوریان، هادی ساعی، کمیل قاسمی، مجتبی عابدینی، کیانوش رستمی، سعید حسنی پور، قاسم رضایی، کیمیا علیزاده، حمیدرضا قلی پور، یوسف کرمی، مهدی کامرانی، زهرا نعمتی، الهه احمدی، آرش میراسماعیلی و علیداد ساوه شمشکی به عنوان ۱۵ عضو این کمیسیون انتخاب شدند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: