جودو قهرمانی جوانان جهان - کرواسی

جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند

کدخبر: 2128459

آیین قرعه کشی رقابت های جودوی قهرمانی جوانان جهان برگزار شد و شش نماینده ایران، حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، رقابت های جودو قهرمانی جوانان جهان از فردا (چهارشنبه) به میزبانی شهر «زاگرب» مرکز کرواسی آغاز می شود و پنج روز ادامه خواهد داشت.

روز چهارشنبه در نخستین روز این رقابت ها در جدول 47 نفره وزن منهای 60 کیلوگرم «جعفر فیروزآبادی» ابتدا برابر جودوکار قرقیزستان به میدان می رود و در صورت پیروزی به مصاف جودوکار مراکش خواهد رفت.

روز پنجشنبه در وزن منهای 66 کیلوگرم «علیرضا خجسته» جودوکار نپالی را پیش رو دارد، برنده ژاپن و ایتالیا حریف خجسته در دور دوم خواهد بود. در این وزن 52 جودوکار حضور دارند. جمعه 28مهر ماه در جدول 52 نفره وزن منهای 81 کیلوگرم «جواد مرادی» در گام نخست برابر جودوکاری از فرانسه به میدان می رود و در مبارزه دوم حریفی از برزیل را پیش رو دارد.

روز جمعه همچنین «قاسم باغچقی» در جدول 45 نفره وزن منهای 90 کیلوگرم ابتدا جودوکار برزیلی را پیش رو دارد و در مبارزه دوم به مصاف حریفی از پرتغال خواهد رفت.

روز شنبه و پایانی مبارزات انفرادی در وزن منهای 100 کیلوگرم و در حضور 31 جودوکار، «علی پرهیزکار» در گام نخست برابر نماینده اتریش به میدان می رود. برنده اسلونی و فنلاند حریف پرهیزکار در مبارزه دوم خواهد بود.

در روز پایانی این پیکارها «حمیدرضا ملک زاده» نیز در وزن به اضافه 100 کیلوگرم ابتدا با جودوکار ایالات متحده آمریکا مبارزه می کند و در مبارزه دوم برابر جودوکار هلند به میدان می رود. در این وزن 27جودوکار حضور دارند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: