جمعی از فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد در واکنش به یاوه‌گویی‌های ترامپ

ملت ایران با هر سمت و سویی بر سر امنیت ملی با کسی شوخی ندارد

کدخبر: 2128442

جمعی از فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: مردم با شرافت و صلح طلب ایران با هر اندیشه و سمت و سویی بر سر امنیت ملی شوخی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای در خصوص اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند: مردم با شرافت و صلح طلب ایران با هر اندیشه و سمت و سویی، دلشان برای ایران عزیز می تپد و بر سر امنیت ملی هرگز شوخی ندارند و هرگز جنایتکاری که هواپیمای ایرباس مسافربری را به خون کشید نخواهند بخشید.

در این بیانیه آمده است: در قرن ارتباطات که همواره بشر به دنبال تجلی کرامت انسانی و صلح و دوستی گام بر می دارد، متأسفانه شاهد بودیم رئیس جمهور کشوری که مدعی حقوق بشر و ارزش های انسانی است برخلاف خواسته مردم و سیاست مدارانش لب به کینه پرانی و تهدید علیه ایران عزیز گشود. در ادامه تاکید شده است: رئیس جمهور آمریکا از فعالیت های هسته ای ایران که تحت بازرسی شدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد در حالی ابراز نگرانی کرد که کشورش هزاران کلاهک هسته ای را در اختیار دارد و همان طور که مردم بی دفاع هیروشیما و ناکازاکی را مورد حمله اتمی قرار داد ممکن است دیوانه وار هر نقطه ی دیگری از کره ی خاکی را هدف قرار دهد. در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: ترامپ با یاوه گویی های خود سپاه پاسداران را عامل ناامنی می داند در صورتی که هر انسان آگاهی با اندکی تأمل درمی یابد پایگاه های نظامی آمریکا در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی اش به چه معناست! فعالان نشریات دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام کردند: بد سرشتان عالم که می پندارند با سخنان فریبکارانه می شود بین مردم ایران دو دستگی ایجاد کرد باید بدانند مردم با شرافت و صلح طلب ایران با هر اندیشه و سمت و سویی، دلشان برای ایران عزیز می تپد و بر سر امنیت ملی هرگز شوخی ندارند و هرگز جنایتکاری که هواپیمای ایرباس مسافربری را به خون کشید نخواهند بخشید. در ادامه تصریح شده است: رئیس جمهور روحانی فرمودند سپاه پاسداران در دل ملت ایران جای دارد ولی در حقیقت همه شهروندان ایرانی در مقابل سایه ی تهدیدهای خارجی خود یک سپاهی هستند؛ دست هر جریان و کشور مبتنی بر گفتمان انسانی را به گرمی می فشارند اما اگر دژخیمان بخواهند با زبان خشونت و تحریم با مردم عدالت جو ایران سرافراز صحبت کنند بی شک استخوان هایشان خرد خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکایی ها پنداشته اند با تحریم می توانند در عزم راسخ ملت شریف ایران در راه پیشرفت و تعالی خللی ایجاد کنند لذا همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند دوران بزن در رو تمام شده است از فرماندهان سپاه پاسداران خواستاریم عطوفت اسلامی را کنار بگذارند و همان طور که مدت هاست با اقتدار سایه تهدیدهای نظامی را از کشور دور کرده اند با کشورهایی که در راستای ضعیف کردن امنیت رفاهی و اقتصادی شهروندانمان با ابزار تحریم گام برمی دارند، قاطعانه به مقابله برخیزد و آن ها را بر سرجای خود بنشاند تا یاد بگیرند زبان گفتمان با مردم ایران زبان تکریم و احترام است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: