یادداشت/ مجتبی آقابابایی

سخنان اخیر ترامپ از چه جهاتی حائز اهمیت است؟

کدخبر: 2128435

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق در یادداشتی، رئیس جمهور آمریکا را فاقد اطلاعات کافی نسبت به ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتبی آقابابایی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق درباره سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا یادداشتی نوشت. متن یادداشت آقابابایی به شرح ذیل است:

«سخنان اخیر ترامپ یک بی اعتمادی بین المللی به قراردادهایی ایجاد کرد که یک طرف قرارداد کشور امریکاست. چندی قبل رئیس جمهور امریکا با بیان جملاتی در رابطه با سیاست های خارجی کشور خود، ایران را ملتی تروریست خوانده و با اهانت به مردم شریف ایران،خون مردم شهید پرور و انقلابی ایران عزیز را به جوش آورد. اما آنچه حائز اهمیت است، عدم شناخت کامل جناب آقای ترامپ نسبت به ملت ایران است که برای یاد اوری متذکر می شوم. ساعت 16 مورخ سه شنبه 22 دی ماه 1394 شمسی یکم ژانویه سال 2016 میلادی بود که ده تن از بهترین رنجرهای نیروی دریایی آمریکایی توسط غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همان سپاهی که ترس از نفوذ آن در منطقه،خواب را از چشمان امثالتان ربوده است، دستگیر شدند. جناب آقای ترامپ می توانید به جای توئیت های پی در پی جست و جویی در فضای مجازی کنید و فیلم ها و عکس های منتشر شده از بهترین سربازان خود را مشاهده کنید که همانند دخترانی که عروسک بازی خود را گم کرده اند اشک بر رخ دارند. این عکس ها را در کنار شهدایی همچون شهید سر افراز محسن حججی قرار بده که چه با صلابت در چنگال وحشی ترین حیوانات خم به ابرو نیاورده اند. در همین راستا یادآور می شوم آنچه این روزها چهره کریه سیاست های شیطانی دولت شما را به نمایش گذاشته عدم پایبندی به قرار دادهایی است که یک طرفش کشور شما قرار دارد این عدم اعتماد دیگر تنها مخصوص مردم ایران نبوده و نخواهد بود بلکه این عدم اعتماد یک عدم اعتماد بین المللی نسبت به سیاست های خارجه کشور شما خواهد بود و در ذهن تاریخ همواره ثبت خواهد شد. در نهایت از جنابعالی متشکریم که حقیقت چهره شیطان بزرگ را برای مردم دنیا و آن دسته از کسانی که آب خوردن ما را به رابطه با کشور شما گره زده بودند نمایان کردید. ما خیلی وقت ها پیش گفتیم که آزموده را آزمودن خطاست.» انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: