لیگ قهرمانان اروپا؛

مصاف برترین های انگلیس و ایتالیا / کار مشکل تاتنهام در مادرید

کدخبر: 2128308

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود و تیم های مختلف به مصاف یکدیگر می روند. برنامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است :

گروه پنجم

اسپارتاک - سویا

ماریبور - لیورپول

تیم فوتبال سویا امشب باید در سومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خارج از خانه به مصاف اسپارتاک مسکو برود. هم اکنون تیم فوتبال سویا با 4 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد و اسپارتاک با دو امتیاز تیم سوم این گروه است. اختلاف امتیاز ها در این گروه خیلی زیاد نیست و یک و برد و باخت می تواند در جایگاه تیم ها بسیار تاثیر گذار باشد.

تیم فوتبال لیورپول که از ابتدای فصل جدید در مسابقات لیگ جزیره و لیگ قهرمانان نتوانسته موفقیت چندانی به دست بیاورد باید امشب در خانه ماریبور به مصاف این تیم برود. شاگردان یورگن کلوپ هم اکنون با 2 امتیاز تیم دوم جدول هستند و ماریبور هم با 1 امتیاز تیم چهارم گروه است. آنها می توانند با کسب یک پیروزی خارج از خانه اختلاف امتیاز خود را با دیگر تیم ها زیاد کنند.

مصاف برترین های انگلیس و ایتالیا / کار مشکل تاتنهام در مادرید

گروه ششم

منچستر سیتی - ناپولی

فاینورد - شاختار دونتسک

تیم های فوتبال منچستر سیتی و ناپولی امشب در یک از مهم ترین دیدار های دور مقدماتی به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم بدون شکست در جایگاه نخست لیگ های خود قرار دارند. شاگردان گواردیولا اما همین رکورد را هم در اروپا حفظ کرده اند و در 2 بازی گذشته خود به برتری رسیده اند و با 6 امتیاز صدرنشین گروه خود هستند. ناپلی ها هم 3 امتیازی هستند و در جایگاه دوم جدول قرار دارند.آنها در نخستین دیدار خود مغلوب شاختار دونتسک اوکراین شده اند .

دومین بازی این گروه هم میان تیم های سوم و چهارم است. نماینده اوکراین با 3 امتیاز و تنها به لطف تفاضل گل تیم سوم جدول است و همچنان امید های زیادی دارد اما حریف او یعنی فاینورد وضعیت خیلی خوبی ندارد و با صفر امتیاز تیم چهارم این گروه است.

مصاف برترین های انگلیس و ایتالیا / کار مشکل تاتنهام در مادرید

گروه هفتم

موناکو - بشیکتاش

لایپزیش - پورتو

تیم قعر جدولی موناکو امشب و در سومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم صدرنشین بشیکتاش می رود. نماینده ترکیه در هر دو بازی گذشته خود به برتری رسیده است و امشب در صورتی که بتواند موناکو را شکست دهد گام محکمی برای صعود به مرحله حذفی بر می دارد.

تیم لایپزیش آلمان هم امشب میزبان پورتو پرتغال است.نماینده آلمان هم یک امتیازی است و کار نسبتا سختی برابر پورتو 3 امتیازی دارد. آنها در صورتی که نتوانند هر 3 امتیاز بازی امشب را کسب کنند با مشکلات زیادی در ادامه راه رو به رو خواهند شد.

///ویژه خانم خزاعلی ////مصاف برترین های انگلیس و ایتالیا / کار مشکل تاتنهام در مادرید

گروه هشتم

آپوئل نیکوزیا - دورتموند

رئال مادرید - تاتنهام

تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا امشب در یک دیدار مشکل دیگر میزبان دورتموند است. هر دو تیم از دو دیدار گذشته خود حتی یک امتیاز هم کسب نکرده اند و وضعیت جالبی در این گروه ندارند. دو تیم امیدوارند تا با برتری در بازی امشب همچنان امید های خود را زنده نگه دارند.

دومین بازی این گروه اما بسیار حساس و جذاب است. تیم های رئال مادرید و تاتنهام در مادرید به مصاف یکدیگر می روند. این دو تیم 6 امتیازی هستند و در صورت برد در بازی امشب می توانند حاشیه امنی در این گروه ایجاد کنند. شاگردان زیدان این روز ها حال و روز خوشی دارند و بدون شک بازی سختی مقابل تاتنهام خواهند داشت.

///ویژه خانم خزاعلی ////مصاف برترین های انگلیس و ایتالیا / کار مشکل تاتنهام در مادرید

تمام بازی های لیگ قهرمانان امشب ساعت 22 و 15 دقیقه برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: