جدیدترین توضیحات شبکه سه درباره «سرزمین کهن» و تعویق پخش آن

کدخبر: 2128273

شبکه سه ضمن اشاره به اتفاقات چندساله اخیر و تشکیل جلسات از آخرین نتایج برای پخش سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از انتشار اخباری در رسانه ها و مصاحبه هایی که در آنها عنوان شد سریال «سرزمین کهن» با مشکلات فنی مواجه است. روابط عمومی شبکه سه در کانال خود متنی را قرار داده و در آن توضیحاتی را ارایه کرده است.

این متن را در زیر می خوانید:

«در این ارتباط لازم به توضیح است که جلسات متعددی در ۳ سال گذشته با نخبگان، چهره های فرهنگی و همچنین نمایندگان قوم بختیاری صورت گرفته که نتیجه نظرات تمامی جلسه ها طی بیانیه ای در یکی از سایت های فرهنگی و هنری نیز منتشر شده است و در سریال نیز اعمال شده است. تمام جزئیات این مجموعه بارها و بارها بازبینی شده و همه اصلاحات ۱۰۰ درصد انجام شده است این مجموعه با احترام به همه اقوام و طوایف ایرانی روایتگر بخشی از تاریخ معاصر ایران است و اطمینان کامل می دهیم که هیچ شائبه ای درباره هیچ قوم و گروهی در محتوای آن وجود ندارد. سریال «سرزمین مادری» با توجه به این تغییرات و بازنگری که در آن صورت گرفته آماده پخش شده است.

در ضمن لازم به ذکر است این اثر ویژه از تولیدات مرکز سیما فیلم بوده است و تمامی امور مربوط به بازبینی و اصلاح تمامی سریال ها در مرکز سیما فیلم صورت می پذیرد فلذا اخبار مربوط به آن را نیز باید از طریق رئیس مرکز سیما فیلم پیگیری کرد و نه شبکه های تلویزیونی.»

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: