گروه رستاک و مرتضی سرمدی در «صبح بخیر ایران» می‌خوانند

کدخبر: 2128263

برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» از شنبه ۲۹ مهر از شبکه یک روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، سری جدید صبح بخیر ایران از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت. موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید صبح بخیر ایران است و از مصاحبه های طولانی و گفتگو محور خسته کننده در این برنامه پرهیز خواهد شد. پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی وگردشگری، آشپزی، روانشناسی، و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 صبح الی 8 است و قرار است بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان شود. در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور ازجمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می شود.

اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه صبح بخیر ایران هستند که بخش ها و آیتم های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد. همچنین گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده اند.

صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه 29 مهر پنج روز در هفته و ساعت 6:30 روی آنتن می رود. این برنامه در شهریور 73 به عنوان اولین برنامه صبحگاهی تلویزیون آغاز به کار کرد. آن زمان تلویزیون چند شبکه محدود داشت و همان شبکه های محدود هم هنوز شبانه روزی نشده بودند. در آن سال ها مردم با صدای مجری رادیو صبحشان را آغاز می کردند و روانه محل کار می شدند. بنابراین تجربه بیدار شدن با برنامه ای تصویری و پرنشاط و دیدن چهره پرجنب و جوش اقبال واحدی برای مخاطبان صدا و سیما جالب و هیجان انگیز بود. به مرور زمان یک ساعت از زمان پخش برنامه کاسته شد. چون اوایل از ساعت 5 و 45 دقیقه تا 10 روانه آنتن می شد و بعدها زمان پخش آن به ساعت 6 تا 9 محدود شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: