رز مک‌گوآن: هالیوود مرا برای مورد تجاوز قرار گرفتن در لیست سیاه قرار داد

کدخبر: 2128251

رز مک‌گوآن، بازیگر سینمای مدعی شده است هالیوود او را بابت مورد تجاوز قرار گرفتن در لیست سیاه قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، بازیگر زن هالیوود با بیان این مطلب سوگند خورده است افرادی را در صنعت فیلم دنبال می کند که در جرایم جنسی شریک و یاری رسان هستند. روز یکشنبه او به شکل عمومی هاروی وینشتاین را به تجاوز متهم کرد.

در یک مصاحبه شاخص در ژانویه 2017 توسط آبزرور که برای نخستین بار منتشر شده است، مک گرون مسائل بیشتری درباره اتهام مطرح کرد درحالی که تشریح می کند او هرگز تجاوز را به پلیس گزارش نداده چون یک وکیل به او نصیحت کرده است احتمال پیروزیش در این پرونده اندک است. مک گرون گفته است «همچنین نام او را در کنار نام خودم در احضاریه نمی خواستم، نام او لایق ذکر شدن با همان نفسی نیست که نام من ذکر می شود، وقتی می میرم.»

مک گرون یکی از سی زنی است که پس از گزارش روزنامه نیویورک تایمز از آزارها و تجاوزهای جنسی وینشتاین سخن گفته اند. به دنبال مقاله نیویورک تایمز سه زن وینشتاین را به تجاوز متهم کردند. در طول مصاحبه مک گرون همچنین گفته است که او بین 150 تا 200 نفر دارد که می توانست برای حمایت از ادعایش احضار کند و به یک سند قانونی در رابطه به حمله ادعایی ارجاع می دهد. او گفته «من در واقع مستندی را از زمان حمله امضا کردم. برای یک توافق بسیار کوچک مقرر شده، به طوری که یک اعتراف به گناه است.»

وینشتاین به توافق با مک گرون می رسد زمانی که او 23 ساله، پس از اینکه «یک اپیزود در اتاق هتل» پس از یک جشنواره فیلم مطابق با مقاله نیویورک تایمز بوده است.

این بازیگر همچنین اعلام کرده که او اثبات فیزیکی دیگری دارد. او گفته است «او سه جراحی در ناحیه مچ دست و آرنج داشتم. فکر می کنم به اندازه کافی منصفانه است.»

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: