مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت خبرداد؛

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تعمیرات خوابگاه‌های علوم پزشکی

کدخبر: 2128089

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از تصویب مصوبه‌ای برای اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه در راستای تعمیرات خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی خبرداد.

دکتر عباس عطوف در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر برنامه اعتبار سنجی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی را در دست اقدام داریم و حدود 280 خوابگاه در دانشگاه های علوم پزشکی داریم که اعتبار سنجی این خوابگاه ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در این اعتبار سنجی بر روی موضوع ایمنی خوابگاه ها تاکید زیادی شده است و همچنین بر خوابگاه‌ها بر اساس سال تاسیس، مکانی که در آن قرار گرفته اند و مسائلی از این دست اعتبار سنجی شده‌اند.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همچنین تجهیز و نوسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی خوابگاه‌ها مورد تاکید فراوان قرار گرفته است.

عطوف در ادامه اظهار کرد: بازدید از 30 خوابگاه دانشجویی در سه ماه آینده به همراه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از برنامه های این معاونت است که البته در هفته های گذشته هم از تعدادی از این خوابگاهها از جمله خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی گرگان مورد بازدید قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در جریان بازدید از خوابگاه‌های علوم پزشکی جلساتی را با مدیران این خوابگاه‌ها برگزار می کنیم و دانشجویان و مسئولان می توانند مشکلات خود را در این جلسات مطرح کنند.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: امسال با همت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مصوبه ای را دریافت کرده‌ایم که 20 میلیارد تومان در سال 96 برای تعمیرات خوابگاه‌ها هزینه کنیم و این بودجه را وزارت بهداشت در اختیار ما قرار خواهد داد.

وی افزود: اعتبار سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مرحله آنالیز است و بعد از پایان یافتن این مرحله تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار بر اساس اعتبار سنجی انجام خواهد شد.

عطوف در پایان با اشاره به اینکه امیدورام این مبلغ تا پایان سال تخصیص داده شود گفت: میزان تخصیص این بودجه بسته به وضعیت مالی دولت است و سعی می‌کنیم مقدار زیادی از این بودجه را جذب کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: