در گفت‌وگو با تسنیم

کعبی: مشکلات مالی سپیدرود هیچ وقت برطرف نمی‌شود/ مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیریم

کدخبر: 2127855

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت به کنایه گفت که مشکلات مالی این تیم هیچ وقت برطرف نخواهد شد.

حسین کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی سختی در پیش داشتیم، آن هم مقابل تیمی که علی دایی هدایت آن را بر عهده داشت. سایپا بازیکنان بسیار خوبی دارد و ما در زمین حریف نتیجه خوبی گرفتیم. سپیدرود مقابل تیم های بزرگ خوب نتیجه می گیرد و ما باید استقلال تهران را هم شکست می دادیم، اما بدشانس بودیم. خوشحالم که مقابل سایپا در دقیقه 93 گل زدیم و به حداقل حق مان رسیدیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت در واکنش به اظهارات علی دایی که گفته بود سایپا باید با اختلاف پنج گل برنده می شد، تأکید کرد: من حرف دایی را قبول دارم که این تیم موقعیت های زیادی داشت و آنها را از دست داد. در همان نیمه اول عباس زاده می توانست دو گل دیگر بزند و سایپا چند موقعیت دیگر هم ایجاد کرد. با این حال گلر ما عملکرد فوق العاده ای داشت و خوشحالم که یک امتیاز گرفتیم.

وی در مورد مشکلات مالی سپیدرود که با ناراحتی بازیکنان همراه شده است، اظهار داشت: به نظر من مشکلات مالی هیچ وقت حل نمی شود و این یک واقعیت است. من نمی دانم چه کسی باید مشکلات سپیدرود را حل کند و چرا هنوز اتفاقی نیفتاده است. هواداران سپیدرود با وجود مشکلات زیادی که در زندگی دارند فقط به این تیم دلخوش هستند. متأسفانه ما نمی دانیم در مورد مشکلات با چه کسی باید حرف بزنیم و فقط شرایط را تحمل می کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: