حرف‌های ترامپ وحدت مردم را بیشتر کرد

سلطانی‌فر: سپاه آبرو و اقتدار کشور است

کدخبر: 2127844

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یکصد و چهل و چهارمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: سخنان ترامپ، وحدت و هماهنگی مردم ما به ویژه همه جناح ها و گرایش های سیاسی در جهت حفظ منافع ملی و حاکمیت را بیشتر کرد.

سلطانی فر ادامه داد: اظهارات ترامپ، سران دنیا به جز رژیم صهیونیستی را در کنار ایران قرار داد و در صحنه بین الملل تمام کشورها از مواضع جمهوری اسلامی حمایت کردند و صف آرایی بین المللی به نفع ایران است.

وی اظهار داشت: پیوند مستحکم سپاه و مردم به دنبال تهدیدات ناشیانه رئیس جمهور آمریکا بیش تر نمایان شد. سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است.

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت هایش به انتخاب مناف هاشمی و آقازاده به عنوان استانداران گلستان و مرکزی اشاره کرد و افزود: از این انتخاب ها از جمع مدیران وزارت ورزش و جوانان خوشحالیم و این موضوع بر خلاف گذشته های خیلی دور نمایانگر تجربه و توانمندی تیم مدیریتی وزارتخانه و اعتماد نظام و دولت تدبیر و امید به آنهاست.

سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان نیز در این دیدار گفت: روحیات اجرایی سلطانی فر انگیزه مدیران وزارتخانه را چند برابر کرد و خاطره خوش همکاری با مجموعه مدیران ورزش، فدراسیون ها و قهرمانان برای من به یادگار ماند.

همچنین سید علی آقازاده استاندار جدید مرکزی در این جلسه گفت: حضور سلطانی فر در مقام وزیر همراه با آرامش نسبی و فعالیت جدی در سطوح مختلف همراه بود و جو دوستانه ای که سلطانی فر ایجاد کرد، فرصت های خوبی را برای خدمت بیش تر برای مجموعه مدیران ورزش و جوانان فراهم کرد. امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید امانت دار مردم باشم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: