حاشیه‌های اختتامیه دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

از انتخاب عضو دانش آموز شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی تا کسالت وزیر آموزش و پرورش

کدخبر: 2127129

اجلاس دوم دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پس از سه روز به کار خود پایان داد و دانش آموزان عضو دانش آموز شورای مرکزی اتحادیه را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صبح امروز پس از 3 روز فعالیت به کار خود پایان داد. در کنگره امسال که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، 400 دختر و پسر عضو این انجمن شرکت داشتند و طی 3 روز در کلاس های مختلف شرکت کرده و عضو دانش آموز شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را انتخاب کردند. بنابر دعوت و برنامه قبلی قرار بود وزیر آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه این کنگره شرکت کند که بطحایی طی یک پیامک به دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اعلام کرد به دلیل کسالت قادر به شرکت در مراسم نیست و از عدم حضور خود عذرخواهی کرد.

در مراسم اختتامیه این کنگره حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سخنرانی کردند و از دانش آموزان برتر عضو انجمن های اسلامی تقدیر شد. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: