کمیته امداد در هفته ای که گذشت؛

توزیع یک میلیون لبخند مهر در مدارس تهران/کمیته امداد ساخت هرگونه ساختمان اداری را ممنوع اعلام کرد

کدخبر: 2127101

مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

توزیع یک میلیون «لبخند مهر» در مدارس تهران

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون پاکت «لبخند مهر» در مدارس استان به منظور جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان خبر داد و گفت: پاکت های لبخند مهر توسط سازمان دانش آموزی بین دانش آموزان در مدارس توزیع شده است که این کمک ها در اختیار مدیران مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

مشارکت مراکز علمی آزاد برای اولین بار در برپایی جشن عاطفه ها در مدارس

علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به مشارکت مراکز علمی آزاد در برپایی جشن عاطفه ها در مدارس در ۱۹ مهرماه، تصریح کرد: کمیته امداد غیر از دریافت وجوه نقدی و کالا، آماده دریافت خدمات نیکوکاران است.

توزیع یک هزار بسته نوشت افزار در میان دانش آموزان مناطق محروم کشور

فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به توزیع مبلغ 35 میلیارد تومان میان دانش آموزان تحت پوشش این نهاد در سال جاری، بیان کرد: در سال گذشته مبلغ 65 هزار تومان و امسال نیز مبلغ 102 هزار تومان سرانه به دانش آموزان تحت پوشش اعطا شد، همچنین طبق قرارداد ایجاد شده با خیریه ها، موسسات و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه که کمک 50 درصدی به نیازمندان انجام می دهد، علاوه بر اعطای سرانه نقدی، 100 هزار بسته نوشت افزار از اقلام ایرانی نیز در مناطق محروم کشور با ضریب 7،8 و 9 توزیع شد.

کمیته امداد ساخت هرگونه ساختمان اداری را ممنوع اعلام کرد

ابراهیم بازیان، مدیرکل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد اظهار کرد: متراژ واحد مسکونی خانوار مددجو با توجه به جمعیت و ویژگی های خانوار، سهم آورده و منابع کمیته امداد و کمک های مردمی تعیین می شود.حداکثر متراژ مسکن احداثی روستایی ۵۰ مترمربع و برای خرید و احداث واحدهای شهری ۷۵ متر مربع پیش بینی شده است. براین اساس تغییر نقشه و متراژ زیربنا بدون تامین منابع مالی ثابت و بدون هماهنگی با کمیته امداد ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: