قدوس: از اعتماد اندرسون ممنونم اما انتخاب من ایران است

کدخبر: 2123474

سامان قدوس با قدردانی از سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد گفت: انتخاب نهایی من پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سامان قدوس، بازیکن تیم اوسترساندس با پایان ضرب العجل 2 روزه اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد برای دادن پاسخ به حضورش در این تیم از انتخاب ایران برای پوشیدن پیراهن تیم ملی خبر داد.

قدوس در این باره به سرویس خبری اینترنتی اود اسپورت سوئد گفت: می خواهم از جان اندرسون (سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد) به خاطر دادن این فرصت استثنایی و اعتمادش قدردانی کنم. با این حال من تصمیم قطعی خود را برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران گرفته ام.

ملی پوش ایرانی باشگاه اوسترساندس ادامه داد: فرصت استثنایی برای انتخاب یکی از 2 تیم ملی فوتبال (سوئد و ایران) داشتم. این افتخاری بزرگ برای من و خانواده ام بود که با استفاده از این فرصت استثنایی از میان سوئد و ایران یکی را انتخاب کنیم. من در سوئد بزرگ شدم و رشد یافتم. اینجا (سوئد) راه رفتن را یاد گرفتم. فوتبال را آموختم و اولین شعرها را در کتاب ها در مدرسه خواندم. به خاطر این مسائل همواره قدردان هستم. همیشه عاشق این کشور (سوئد) خواهم بود. کشوری که باعث پیشرفت من و خانواده ام شد.

قدوس افزود: تصمیم قطعی و نهایی من بازی در تیم ملی فوتبال ایران است. می خواهم از این فرصت استفاده و برای تیم ملی فوتبال سوئد در مسیر راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه آرزوی موفقیت کنم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: