اهدای کتاب و محصولات فرهنگی به کودکان بیمار و نیازمند

کدخبر: 2122612

گروه سلامت و هنر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان اهدای کتاب و محصولات فرهنگی به کودکان بیمار و نیازمند را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، هنرمندان، خیران و خانواده‌ها هم‌زمان با «هفته ملی کودک» می‌توانند با اهدای کتاب و سایر محصولات فرهنگی سال تحصیلی بهتری را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند.

بر این اساس، غرفه گروه سلامت و هنر در نمایشگاه «هفته ملی کودک» آماده‌ دریافت اقلامی همچون کتاب، نوشت‌افزار و سایر محصولات فرهنگی برای تجهیز کتابخانه‌ بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مراکز نگهداری بچه‌ها و تعداد زیادی مدرسه در روستاهای مناطق محروم و مراکز آموزشی نیازمند است. در عین حال دو کتابخانه تازه راه‌اندازی‌شده در مرکز طبی کودکان تهران نیز از همین کتاب‌های اهدایی تجهیز خواهد شد.

در این میان گروه سلامت و هنر برای دومین‌بار با ایجاد کارزاری اینترنتی با هشتک «#دوباره_میخوانم» در فضای شبکه‌های اجتماعی مردم ایران را به شرکت در این کارزار دعوت کرده است تا فرصت‌های مطالعه کتاب برای کودکان بستری شده در بیمارستان‌ها نیز فراهم شود. این هشتک از سوی فعالان اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی در حال داغ شدن است.

قرار است مردم، نیکوکاران و خیران با همراهی نویسندگان، تصویرگران و اقشار فرهنگی، کتاب و محصولات فرهنگی را جمع‌آوری و پس از آن نسبت به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های بیمارستان‌های کشور اقدام کنند.

این گروه پیش‌تر نیز با دریافت اسباب‌بازی به تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌ها پرداخته است.

نمایشگاه هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر از ساعت ۹ تا ۱۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد و گروه سلامت و هنر در این نمایشگاه غرفه‌ای را برپا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: