تمجید نایب رئیس باشگاه الهلال از تیم فوتبال پرسپولیس

کدخبر: 2121874

نایب رئیس باشگاه الهلال گفت: برای پرسپولیس احترام قائلم و همین که این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده نشان دهنده قدرت این تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، «عبدالرحمان النمر» در آستانه بازی پرسپولیس با الهلال عربستان، ضمن توضیح درباره خبرهای مربوط به اختلاف «رامون دیاز» سرمربی این تیم با «یاسر القحطانی» کاپیتان الهلال، به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت.

نمر ابتدا گفت: «هیچ اختلافی بین دیاز و یاسر وجود ندارد. کاپیتان تیم جایگاه خودش به عنوان بازیکن، جایگاه الهلال و جایگاه رامون دیاز را می شناسد.»

این در حالی است که رامون دیاز بعد از کنار گذاشتن چهار بازیکن برای بازی با پرسپولیس، یاسر القحطانی که یک ماه دیگر ۳۵ سالگی را پشت سر می گذارد وارد لیست دیدار با نماینده ایران کرد.

از سوی دیگر، نایب رئیس باشگاه الهلال با اشاره به سخت بودن بازی این تیم با پرسپولیس، بر آمادگی کاملش تیمش برای این رویارویی تأکید کرد. وی با بیان اینکه برای تیم پرسپولیس احترام زیادی قائل است، گفت: «صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی که یکی از بزرگترین جام های قهرمانی قاره آسیا است، نشان می دهد که تیم قدرتمندی است. ما امید زیادی داریم تا با عبور از پرسپولیس به فینال برسیم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.»

نمر همچنین در پایان درباره تغییرات زیاد در ترکیب تیم الهلال گفت: «این یک سیاست مثبت است که در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر منفی ندارد.»

دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه در ابوظبی امارات برگزار می شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: