قره‌خانی:

طرح اصلاح قانون مقررات صادرات و واردات از سوی کمیسیون انرژی رد شد

کدخبر: 2121704

سخنگوی کمیسیون انرژی به بررسی طرح اصلاح ماده ۳۱ قانون مقررات صادرات و واردات در نشست امروز اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح نواقصی داشت از این رو با اکثریت آراء از سوی این کمیسیون رد شد.

اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به تشریح جزئیات جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون انرژی مجلس پرداخت.

وی به بررسی طرح اصلاح ماده 31 قانون مقررات صادرات و واردات در نشست امروز اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح نواقصی داشت از این رو با اکثریت آراء از سوی این کمیسیون رد شد.

قره خانی با اشاره به این که کمیسیون انرژی، کمیسیون فرعی تصمیم گیری درباره این طرح بود و کمیسیون اصلی آن اقتصادی است، افزود: اعضای کمیسیون معتقد بودند از آنجا که قبلاً قانونی درباره ممنوعیت واردات کالاهایی که ظرفیت ساخت آنها در داخل وجود دارد به تصویب رسیده است این طرح باید تبدیل به لایحه ای جامع از سوی دولت می شد که هم نواقص گذشته را جبران کند و هم امتیازات آن را داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه جلسه امروز کمیسیون اعضا به ارائه گزارش های خود از مأموریت ها و سفرهای کاری خود طی سه هفته اخیر پرداختند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: