کوهکن:

آقای نظری درباره مسائلی که شناخت ندارد، اظهارنظر نکند

کدخبر: 2121277

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: صحبت‌های آقای نظری نشان دهنده این است که وی با مفاهیم دفاع مقدس آشنا نیست.

به گزارش نسیم آنلاین ، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با یکی از رسانه ها، با اشاره به توییتر سوال برانگیز و عجیب حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره دفاع مقدس، اظهار کرد: صحبت های آقای حجتی نشان دهنده این است که وی با مفاهیم دفاع مقدس آشنا نیست.

وی ادامه داد: کسی که فرقی میان دفاع مقدس با جنگ قائل نشود، پیداست که معانی این کلمات را نمی داند چرا که بحث دفاع سازوکار خود را دارد؛ در جنگ های عمومی دنیا هدف وسیله را توجیه می کند اما در مبنای اعتقادی ما در دفاع مقدس، انسان ها حرمت دارند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: بهتر است عضو شورای شهر به وظایف قانونی اش عمل کند و از ورود به مسائلی که شناخت دقیقی از ابعاد آن ندارد، خودداری کند.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس ما شروع کننده جنگ نبودیم و به کسی هجوم نبردیم بلکه در برابر تجاوز دشمن تا دندان مسلح ایستادیم و در این راه جوانان زیادی شهید شدند.

کوهکن با بیان اینکه اهداف تعیین شده برای دفاع مقدس باعث شد در این مسیر هزاران انسان ساخته شوند، ادامه داد: اگر افرادی همچون سردار سلیمانی نبودند که ثمره دفاع مقدس هستند، جریان تکفیری بر کشورهای منطقه حاکم می شد و پرچم ننگین خود را بالا می برد.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با تاکید بر اینکه دفاع مقدس سد آهنینی در برابر هر نوع تجاوز از سوی دشمنان است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که شش روزه 3 ارتش عربی را شکست داد نتوانست بر حزب الله لبنان غلبه کند چرا که الگوی آنان دفاع مقدس کشورمان بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: