بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در سال آینده

کدخبر: 2120095

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان از نظر ساخت و ساز ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش ایسنا، عباس عباسی در نشست خبری اعلام برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ متر مربع در پارک تهلیجان در حال احداث است و تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. قرار است این مجموعه در سال آینده افتتاح شود.

وی گفت: رونمایی از مستند عبور از اروند، رونمایی از مستندهای تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس، صبحگاه مشترک دانش آموزی، بازسازی عملیات ثامن الائمه، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، فراخوان مسابقه ادبیات دفاع مقدس تحت عنوان «به رنگ عشق» و برپایی نمایشگاه عکس یاد یاران از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس هستند.

عباسی همچنین بیان کرد: اگر آسیبی در جامعه رخ می‌دهد به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس است و بایستی برای جلوگیری از آسیب‌ها و سالم سازی محیط به فرهنگ دفاع مقدس ایمان داشت. در این شرایط رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری دارند. آنها باید به ترویج این فرهنگ بپردازند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: