رسیدگی به ۳۵۰ شکایت از دفاتر مسافرتی مشهد

کدخبر: 2117729

رئیس اداره میراث‌فرهنگی مشهد گفت: از ابتدای تابستان ۹۵ تا نیمه شهریور ۹۶ بالغ بر ۳۵۰ شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در این شهرستان رسیدگی شده است.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، احمد دیناری رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مشهد با اعلام این خبر افزود: « ۲۵۰ مورد از این شکایت‌ها در کمیته رسیدگی به شکایات تأسیسات گردشگری شهرستان مشهد ارجاع و مورد بررسی با حضور شاکیان و متشاکیان قرار گرفته است که ۲۲۵ مورد در این کمیته منجر به صلح و توافق طرفین شده است.»

دیناری تصریح کرد:« ۲۵ مورد از این شکایت‌ها حاوی مباحث عمده از ابعاد اجرایی و نظارتی بوده که برای تعیین‌تکلیف به کمیسیون فنی بند "ب" استان خراسان‌رضوی ارجاع شده است.»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مشهد افزود: «محورهای اصلی شکایات شامل عدم درج اطلاعات دقیق تور در قراردادها، عدم اطلاع‌رسانی کافی به مسافران از سوی فروشندگان و مشکلاتی مربوط به ویزا، پرواز بوده است.»

او گفت: «در شهرستان مشهد بالغ بر ۲۵۰ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فعال داریم که نظارت بر عملکرد و نحوه ارائه خدمات جزو وظایف اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان است که به‌صورت دوره‌ای مورد بازدید قرار می‌گیرند و در تابستان سال جاری حداقل دو بار مورد بازدید قرار گرفته‌اند.»

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: