نوشت افزار ایرانی اسلامی ظرفیت صادرات به کشورهای همسایه را دارد

کدخبر: 2117669

عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه ایران نوشت گفت: محصولات نوشت افزار ایرانی اسلامی که متکی به هنر ایرانی است ظرفیت این را دارد که به کشورهای دیگر صادر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه ایران نوشت گفت: به نظرم این حرکت، حرکت خوبی است و فکر می کنم استقبال خوبی هم از این نمایشگاه صورت بگیرد. کارها از ظاهر مطلوبی برخوردار بود، تنوع داشت و شوق برانگیز بود.

وی افزود: این محصولات که متکی به هنر ایرانی است ظرفیت این را دارد که به کشورهای دیگر صادر شود. باید در این زمینه فکر کرد. در کشورهایی که از لحاظ فرهنگی اشتراکاتی داریم از جمله آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و کشورهای همسایه و همجوار می توانیم محصولاتی که حاصل فرهنگ و هنر ایرانی است را عرضه کنیم.

مسجد جامعی با اشاره به اهمیت موضوع شخصیت سازی در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد: رعایت حقوق معنوی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه های صاحب شخصیت مانند صدا و سیما می توانند در زمینه استفاده از این شخصیت ها برای تولید این محصولات تخفیف های ویژه ای را قائل باشند.

عضو شورای شهر تهران در انتها خاطرنشان کرد: تولید فکر در این زمینه نیز بسیار با اهمیت است. با این تولید فکر است که می توان نوشت افزارهایی با طرح هایی فاخر تولید و عرضه کرد.

پنجمین نمایشگاه "ایران نوشت" از چهاردهم تا سی و یکم شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای خانواده‌هاست.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: