مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان

امیدهای والیبال ایران، الجزایر را شکست دادند

کدخبر: 2110774

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند و با نتیجه ۴ بر یک الجزایر را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، تیم والیبال زیر 23 سال ایران در سومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان رو در روی الجزایر قرار گرفت و شاگردان سیچلو موفق شدند به دومین پیروزی خود این بار با نتیجه 4 بر یک دست پیدا کنند.

خوان سیچلو برای آغاز این دیداراز ترکیب روز گذشته مقابل چین استفاده کرد به طوریکه جواد کریمی، رسول آقچه لی، سعید جواهری، اسماعیل مسافر، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان و اسماعیل طالبی آغازکنندگان بازی بودند.

ساعت بازی دلیلی شد تا ایرانی های مقیم قاهره یک بار دیگر خود را به سالن مرکزی شهر برسانند تا تیم ایران را مورد تشویق خود قرار دهند. بازیکنان دخیره و تماشاگران در طول مسابقه نام ایران را بلند فریاد می زندند تا جو سالن کاملا ایرانی شود.

ست اول ایران بازی روز گذشته خود را نتوانست انجام دهد و الجزایری ها را از این فرصت استفاده کردند و با نتیجه 18 بر 16 در آخرین امتیازات موفق شدند ایران را شکست دهند اما با صحبت های کادر فنی در بین وقت های استراحت بازیکنان یک بار دیگر به بازی برگشتند و توانستند ست ها را یکی پس از دیگری به سود خود کنند. شاگردان سیچلو بازی متفاوت را از خود به نمایش گذاشتند به طوریکه در ست سوم ایران با امتیازات 9 بر یک از حریف پیش افتاد.

این برتری ایران در ادامه پایدار بود تا در نهایت تیم والیبال زیر 23 سال کشورمان موفق شد با نتیجه 4 بر یک و با امتیازات 16 بر 18، 15 بر 8، 15 بر 7، 15 بر 9 و 15 بر 12 برنده بازی باشد.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران فردا در چهارمین دیدار خود از ساعت 20:00 رو در روی ترکیه قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: