سناتور آمریکایی: ترامپ باید اعتبار اخلاقی خود را بازسازی کند

کدخبر: 2110767

تیم اسکات به رییس جمهور آمریکا پیشنهاد کرد با گذراندن وقت با افرادی که از مساله نژاد پرستی آسیب دیده‌اند، اعتبار اخلاقی خود را بازسازی کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، « تیم اسکات » سناتور آمریکایی امروز (یکشنبه) به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پیشنهاد کرد با گذراندن وقت با افرادی که در تاریخ آمریکا از مساله نژاد پرستی آسیب دیده اند، اعتبار اخلاقی خود را بازسازی کند.

اسکات که سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی است پیشتر اعلام کرده بود اعتبار اخلاقی ترامپ پس از اظهارات وی که ظاهراً همتراز با دیدگاه های نئونازی و برتری طلبان سفیدپوست بود، زیر سوال رفته است.

اسکات در این باره گفت آنچه که اکنون مهم است، اقداماتی است که ترامپ صورت خواهد داد، و نه آنچه که وی بر زبان می آورد.

این سناتور آمریکایی افزود تلاش ترامپ برای کسب دوباره اعتبار اخلاقی خود، دشوار خواهد بود.

در پی وقوع ناآرامی ها در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیای آمریکا که پس از راهپیمایی حامیان برتری نژاد سفید و نئونازی ها ایجاد و منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 19 نفر دیگر شد، ترامپ به علت بیان این که «هر دو طرف» باید سرزنش شوند، از سوی هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات مورد انتقاد قرار گرفت.

ترامپ در یک کنفرانس خبری برنامه ریزی نشده در برج ترامپ در نیویورک در این باره گفت ما در یک طرف، گروهی را داشتیم که بد بود و در طرف دیگر نیز گروهی را داشتیم که بسیار خشونت طلب بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: