خدابخشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خسارت به منابع آبی کشور، دلیل عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی نیرو بود

کدخبر: 2110660

نماینده مردم الیگودرز گفت: علت رأی عدم اعتماد به وزیر پیشنهادی نیرو، خسارت‌های فراوان به مناطق مبدأ تأمین کننده آب بود.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، پیرامون علت رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس به حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو گفت: علت رأی منفی اکثر نمایندگان به بیطرف آن بود که اجرای بسیاری از پروژه های انتقال آب در زمان وی خسارت های زیادی را به مناطق مبدأ و سرچشمه تأمین کننده آب وارد کرده بود.

وی با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان مخالف بیطرف، نمایندگان مناطقی بودند که پروژه انتقال آب در شهرشان اجرا شده بود و خساراتی زیادی را متحمل شدند، اظهار داشت: در صدر مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو، نمایندگان استان خوزستان بودند.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به اینکه متاسفانه بیطرف اجرای پروژه قمرود را جزء افتخارات خود می دانست، اظهار داشت: با اجرای این پروژه، چندین هزار شغل را از دست دادیم و خسارات آن هیچ گاه جبران نشد و امیدواریم وزیر آینده نیرو خساراتی را که به مناطق مبدأ پروژه انتقال آب وارد شده است، جبران کند.

وی پیرامون وضعیت تیم اقتصادی دولت دوازدهم گفت: امیدواریم وزرای جدید اقتصادی دولت با انسجام و هماهنگی مشکلات کشور را حل کنند و اهتمام ویژه ای به ایجاد تحول در حوزه اشتغال داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: