آسایشگاه خیریه کهریزک آماده استقبال از عید سعید قربان

کدخبر: 2110645

تمهیدات لازم جهت برپایی جشن بزرگ و ملی عید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مطابق همه ساله و در اقدامی ملی، آسایشگاه خیریه کهریزک آماده بر پایی جشن بزرگ عید قربان در روز جمعه 10 شهریورماه است.

در عید سعید­ قربان، آسایشگاه خیریه ­کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد همه خیرین و نیک اندیشان شهر، نذورات و قربانی های مومنان را جمع آوری نموده و پس از مصرف داخلی آسایشگاه، قربانی های مازاد بر نیاز آن را به مراکز نگهداری سالمندان و معلولین، نیازمندان و بی پناهان مراکز خیریه در سراسر کشور ارسال می کند.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان این مطالب، یادآور شد: سالیان متمادی است مردم متدین شهرمان، مسیر کهریزک را به نیکی یافته اند و هر سال به این جمع با صفا و خیر، عزیزان دیگری نیز اضافه می ­شوند تا با ذبح گوسفند و تقدیم آن به نیازمندترین افراد جامعه، دین خود را ادا کنند.

پزشکی اضافه کرد: به حق و انصاف که روز عید سعید قربان را باید روز ­ملی آسایشگاه خیریه کهریزک نامید، چرا­که در این روز همه عوامل دست به دست هم می دهند تا در تأمین نیازهای نیازمندان بکوشند و ثمره این تلاش های خستگی ناپذیر، توزیع گوشت های قربانی به مراکز نگهداری و زندگی کسانی است که کوچکترین توانی در اداره امورخویش ندارند.

مدیر روابط­ عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک بار دیگر با دعوت از همه خیرین و نیک اندیشان شهر و دیارمان برای حضور در جشن ملی کهریزک، به همگان یاد­آور شد: دام زنده و بهداشتی به اندازه کافی در آسایشگاه خیریه کهریزک تأمین شده، همه بزرگواران و گرامیان می توانند با خیالی آسوده تنها با پرداخت وجه گوسفند قربانی خود، شاهد ذبح آن در ­کشتارگاه صنعتی و بهداشتی کهریزک باشند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: