آیت الله مکارم شیرازی:

اکنون دنیا تشنه معارف اسلامی شده است/ لزوم حفظ قبله اول مسلمین

کدخبر: 2110599

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اکنون دنیا تشنه معارف اسلامی شده است زیرا به این نتیجه رسیده اند سرانجام مکتب‌های مادی، پوچ است.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین دوره اجلاس روز جهانی مسجد صبح امروز با حضور سردار قاسم سلیمانی، حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما و با حضور سراسری ائمه جماعات استان تهران در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای همایش سراسری روز جهانی مساجد پیام آیت الله مکارم شیرازی به علما و ائمه جمعه پخش شد.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه امروز قدرت نفوذ ناپذیر دشمنان اسلام همچون اسراییل و آمریکا در هم شکسته است و منزوی شده اند گفت: مذاهب اسلامی و مسلمانان جهان باید دست به دست هم دهند و اسلام و قبله اول مسلمین و وحدت کشورهای اسلامی را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف مختصر مذهبی مانع وحدت نیست، افزود: نکات وحدت بسیار زیاد است و اکنون دنیا تشنه معارف اسلامی شده است زیرا به این نتیجه رسیده اند سرانجام مکتب‌های مادی، پوچ است.

این مرجع تقلید خطاب به ائمه جماعات گفت: مکتب اسلام را خالی از هرگونه خرافه ترویج کنید و مطمئن باشید پیروان اسلام بیشتر می‌شوند و تمام اسلام ستیزی‌های رسانه‌های غربی به جایی نمی‌رسد.

فیلم بیانات آیت الله مکارم شیرازی را می توانید از لینک بالا دریافت کنید.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: