قدردانی بشار اسد از رهبر معظم انقلاب به سبب کمک‌های ایران

کدخبر: 2110582

رئیس‌جمهور سوریه در اظهاراتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به سبب حمایت‌های این کشور از دمشق قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، شبکه راشاتودی در خبری فوری از سخنرانی بشار اسد، رئیس جمهور سوریهُ در افتتاحیه نشست وزارت خارجه خبر داد.

او در این نشست -که بصورت زنده پخش شد، گفت: هزینه درگیری ها را کشورهای کوچک می پردازند و سوریه بهای سنگینی در برابر به شکست کشاندن طرح غربی ها برای جهان پرداخت.

رئیس جمهور سوریه گفت: روسیه از سوریه از طریق شورای امنیت و با پشتیبانی از ارتش سوریه حمایت کرده و نیروهایش را فرستاده و شهید داده است. حمایت های دوستان به ایستادگی کشور سوریه کمک کرد و مطالب زیادی درباره آقای خامنه ای و آقای نصرالله نوشته خواهد شد. مطالب زیادی درباره حمایت های چین و روسیه و ایران و حزب الله و اخلاق آقای خامنه ای و حزب الله و آقای نصرالله نوشته خواهد شد.

اسد افزود: رزمندگان حزب الله به خاک سوریه علاقه مند بودند و مانند هر رزمنده سوری که از سرزمینش دفاع می کند آنان نیز از سوریه دفاع کردند. ما از نظر اقتصادی و فرهنگی باید نگاهمان به شرق باشد. شرق با ما با احترام تعامل می کند. ما چهار دهه با غرب تعامل داشتیم، اما آنان هیچ سودی به ما نرسانده اند و ما را سرسپرده خود می خواهند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: