عده‌ای تماشاگرنما می‌خواستند جو بازی را به هم بریزند

عراقی‌زاده: روی یک اشتباه و در ثانیه آخر گل مساوی را از مقاومت خوردیم

کدخبر: 2110079

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: روی یک اشتباه و در ثانیه آخر گل مساوی را از مقاومت خوردیم.

محمدحسین عراقی زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی 2 بر 2 تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مقاومت قرچک گفت: ما بازی خیلی سختی داشتیم و تیم مقاومت تیم خیلی خوبی همراه با تماشاگران پرشوری که دارد به خوبی مقابل ما ظاهر شد.

وی در ادامه گفت: همین تیم مقاومت سه هفته پیش توانست تیم مس سونگون را در قرچک با نتیجه 5 بر یک شکست دهد و مطمئن باشید این تیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای سایر تیم های مدعی در جدول مشکل ساز خواهد بود.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: از این مسابقه استقبال خوبی از طرف مردم خوب قرچک شد و تماشاگران فقط تیم خود را تشویق می کردند اما متأسفانه عده کمی تماشاگرنما در سالن مسابقه شروع به فحاشی و در حال به هم زدن نظم سالن بودند.

عراقی زاده گفت: ما به خوبی در این دیدار توانستیم تیم خوب مقاومت را مهار کنیم و تا دقایق آخر بازی 2 بر یک از این تیم جلو بودیم که متأسفانه در اثر یک اشتباه در ثانیه های آخر گل تساوی را خوردیم. به هر صورت مسابقه تمام شد و از کسب یک امتیاز هم راضی هستیم. جا دارد واقعاً از فرماندار خوب قرچک، نیروی انتظامی و مسئولان باشگاه مقاومت تشکر و قدردانی نمایم.

وی همچنین در مورد وضعیت لیگ گفت: امسال لیگ سختی داریم و همه تیم ها فقط برای کسب 3 امتیاز بازی می آیند و پیش بینی نتایج بازی ها واقعاً سخت است. همچنین مطمئنم که تا آخر بازی ها قهرمان لیگ مشخص نیست.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: