نظرمحمدی: بازیکنانم با استرس بازی می‌کردند

کدخبر: 2110078

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به این نکته اذعان کرد که بازیکنان تیمش در مصاف با پیکان کمی با استرس بازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، علی نظرمحمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی پرفشاری بود، چون ما در دقایق ابتدایی گل پیروزی را زدیم. پس از آن، وضعیت گذشته در چشم بچه‌ها بود و کمی با استرس بازی می‌کردند. شما می‌دانید برگرداندن تیمی که سه هفته اول را با شکست پشت سر گذاشته بود، خیلی سخت است. سپیدرود امروز از چند جهت پیشرفت چشمگیری داشت. اینکه پس از سه بازی گلی دریافت نکردیم و نخستین برد خود را در لیگ برتر کسب کردیم آن هم مقابل هواداران رشتی، مهم‌ترین اتفاق بود. این سه امتیاز برای سپیدرود در هفته چهارم استارت خوبی برای لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین تصریح کرد: امیدوارم همان‌طور که قبلاً قول داده بودم از هفته ششم وضعیت باکیفیتی پیدا کنیم. من از تلاش بچه‌ها راضی هستم، اما امروز کیفیت بازی سپیدرود آن کیفیت مدنظر ما نبود. مقابل گسترش فولاد بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم که در نهایت امتیازی نگرفتیم که خوشایند ما نبود. حالا راضی هستیم که سه امتیاز این مسابقه را کسب کردیم و به جدول لیگ برتر بازگشتیم.

نظرمحمدی در مورد جو رسانه‌ای ایجاد شده علیه سپیدرود خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام که انتقادپذیر هستم و هر کسی در هر جای کشور نقد فنی به سپیدرود داشته باشد به آن گوش می‌دهم. اگر به نفع تیمم باشد آن را اعمال می‌کنم و اگر نادرست باشد آن را نمی‌پذیرم. متأسفانه امروز نقدهای خیلی مغرضانه‌ای علیه ما بود. عده‌ای منافعی طراحی کرده بودند که با سپیدرود به آنها برسند، اما من اجازه رقم خوردن این اتفاق را ندادم. حرف‌های ناجوانمردانه‌ای علیه سپیدرود زده شد. این صحبت‌ها در روزهای گذشته به بچه‌های پاک سپیدرود که موفق شدند در دو سال گذشته پرچمدار فوتبال گیلان باشند، جوانمردانه نبود. سپیدرود در سالی که داماش از لیگ یک به لیگ دسته دوم سقوط کرد این اتفاق را جبران کرد و از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول راه یافت. همچنین پس از سقوط ملوان بندرانزلی به لیگ دسته اول سپیدرود جبران کرد و به لیگ برتر راه یافت. اجازه نقد غیرفنی نمی‌دهم، اما نقدهایی که به درد تیم بخورد اعمال می‌کنم.

«چرا سهیل حق‌شناس که در این مسابقه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اصلاً به بازی گرفته نشد؟»، گفت: امروز شرمنده حق‌شناس شدم، چون شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم او را تعویض کنیم. کعبی و توحید غلامی را به خاطر مصدومیت مجبور شدیم تعویض کنیم و دست ما بسته شد. با این حال بازیکنان هدیه خوبی با کسب سه امتیاز به حق‌شناس دادند. او از تیم خداحافظی نکرده است بلکه کنار ما خواهد ماند. این سه امتیاز را به خانواده حق‌شناس تقدیم می‌کنم. جا داشت که به خاطر شهید محسن حججی که مظلومانه از جمع ایرانیان رفت این پیروزی را به فرزند دو ساله او و خانواده‌اش تقدیم کنم.

سرمربی تیم سپیدرود در خصوص نحوه بازی این تیم که چندان خوب نبود، اظهار داشت: ناهماهنگی امروز تقصیر من نبود و باشگاه باید اقدامی صورت بدهد؛ چون من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم در کدام کلاس مربیگری آموزش می‌دهد که وقتی دو بازیکن تیم مصدوم می‌شوند باید چه کاری انجام بدهیم. این تعویض‌ها به خاطر شرایط تیم بود و من کسب سه امتیاز را از همه چیز مهم‌تر می‌دانم.

نظرمحمدی در مورد آمدن پیام صادقیان به سپیدرود با بیان اینکه این بازیکن نقطه اتصال خوبی برای وصل دفاع به حمله است، گفت: فکر می‌کنم صادقیان حلقه گم شده دو سال گذشته سپیدرود بوده است. او باید از لحاظ بدنی شرایط خوبی پیدا کند، چون می‌تواند بازیساز خوبی برای سپیدرود باشد. کیفیت او مناسب است، اما از لحاظ بدنی آمادگی لازم را ندارد و باید خود را به بازیکنان برساند و می‌تواند به این سپیدرود کمک شایانی کند. امیدوارم حتی بازیکنانی که به تیم ما اضافه شدند و اکنون شرایط خوبی ندارند بتوانیم آنها را احیا کنیم. باید بپذیریم فعلاً بازیکنی هم تراز صادقیان نمانده است و ما به او بسنده کردیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: