پایگاه خبری النشره المغاربیه:

جنایت وحشیانه سربریدن مجاهد ۲۵ساله ایرانی

کدخبر: 2109960

یک پایگاه خبری موریتانیایی در مقاله ای نوشت :شهادت مجاهد و قهرمان ایرانی ،محسن حججی غم اندوه را در دل تمام موریتانیایی ها و مسلمانان برانگیخت.

به گزارش ایسنا ،پایگاه خبری النشره المغاربیه در مقاله ای به قلم محفوظ الجیلانی نوشت: جنایت وحشیانه سربریدن مجاهد و قهرمان 25ساله ایرانی ،محسن حججی و آن پس از اسارتش در مرزهای عراق و سوریه توسط گروهک تروریستی داعش غم و اندوه را در دل تمام موریتانیایی ها ، مسلمانان و جامعه ی بشریت برانگیخت. این جنایت وحشیانه و زشت که به کارنامه سیاه گروهک تروریستی داعش اضافه خواهد شد ما را متاثر کرد.

شهید مجاهد محسن حججی درحالی که با شرافت و شجاعت بی نظیر برای دفاع از حرم های مقدس در سرزمین های عربی که مورد تعرض گروهک های تکفیری و تروریستی قرار گرفته اند می جنگید،به شهادت رسید.

حججی و دیگر مبارزان ایرانی الگویی برای از خودگذشتگی و فداکاری و همچنین الگویی صادق برای ایمان به خداوند و پیامبر است و این شهید،شجاعت و قدرت را درمیان تروریست های خونخوار که جنایت های شان جامعه بشریت را شرمنده کرده است،نشان داد.

کشور بزرگ ایران درحالی که جام تلخ این مصیبت را می نوشد با فداکاری و ازخودگذشتگی در راه دفاع از اصول و ارزش های اصیل خود که مهمترین آن ها ایستادگی در کنار مستضعفین جهان و مقابله با ظالمان است،ثابت کرد که مستحق زندگی در زیر خورشید و بر روی زمین را دارد.

ملت ایران باید به این جوانان که ارواح پاک شان را در راه دفاع از بزرگی امت شان و حمایت از مظلومان و ستم دیدگان در این جهان سرکش و سلطه گرا تقدیم کردند افتخار کند و جمهوری اسلامی ایران باید به این شهدا و نیکانی که جان خود را تقدیم می کنند افتخار کند و این شهدا حقیقتا ستاره هایی هستند که راه کشور ایران را در شب های ظلمت و تاریکی روشن خواهند کرد.

گروهک تروریستی بعد از نوشیدن جام شکست دربیش از یک میدان در سوریه و عراق با این جنایت انتحاری عجز و ناتوانی و افولش را حتمی کرد و گروهک تروریستی داعش و حامیانش در مقابل پیروزی های محور مقاومت به رهبری ارتش سوریه و سپاه ایران ناامید شده اند.

این خون پاک ایرانی است که در میدان های جنگ می ریزد تا با خون عربی آمیخته شود و این فداکاری های ایرانی ادامه دار است تا همبستگی و وحدت اصیل اسلامی میان دو ملت سوریه و ایران محقق شود و این مقاومت ها بعد از خدا برقدرت ذاتی و اراده ی ملت خود متکی است و همیشه در این نبردها پیروز بوده اند.

من مطمئن هستم که جمهوری اسلامی ایران برای انتقام گیری تاخیر نخواهد کرد و ارتش و رهبری جمهوری اسلامی ایران از این جنایت نخواهند گذشت و برنامه های تروریستی امریکا در منطقه را ناکام خواهند کرد و گروهک تروریستی داعش را که دولت امریکا به منظور ایجاد شکاف در کشورهای خاورمیانه و استفاده از منابع و ثروت های آن و کشتن جوانان و آواره کردن ساکنانش ایجاد کردند،نابود خواهند کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: