سلیمی:

موضوع استعفای رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها پس از بررسی صلاحیت کابینه پیگیری می‌شود

کدخبر: 2109957

عضو کمیسیون آموزش در خصوص ورود مجلس به بحث استعفای حجت‌الاسلام محمدیان گفت: این مسئله که موضوع مهمی هم هست ان‌شاءالله بعد از تمام شدن بررسی صلاحیت کابینه به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص ورود مجلس به بحث استعفای حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، گفت: این مسئله که موضوع مهمی هم هست ان شاءالله بعد از تمام شدن بررسی صلاحیت کابینه به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: اخیرا این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بحث قرار گرفت و قرار شد جلسه ای با آقای نوبخت گذاشته شود و این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

سلیمی تصریح کرد: اینکه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعلام کند به دلیل عدم پرداخت بودجه توسط دولت می خواهد استعفا دهد دغدعه مهمی را ایجاده کرده است و ان شاءالله هر چه زودتر بتوانیم این مسئله را در مجلس پیگیری کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از آقای محمدیان هم دعوت می کنیم در کمیسیون حاضر شده و مشکلاتی که باعث شده چنین تصمیمی را بگیرد را مطرح کند تا انشاءالله به نتیجه مثبتی در این خصوص برسیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: