جباری: بازیکنان استقلال پولی دریافت نکرده اند/استقلال بهترین تیم ایران است

کدخبر: 2109937

هافبک تیم استقلال گفت: بازیکنان استقلال تاکنون پولی دریافت نکرده اند و این مسئله در این تیم سابقه ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجتبی جباری پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: متاسفانه علی رغم ارائه یک بازی خوب با بدشانسی مواجه شدیم و از اینکه هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک نکردند ناراحت شدیم. این تیم از تیم هایی که حتی من با آنها به قهرمانی رسیدم بهتر است و هواداران باید صبور باشند، مطمئن باشید در هفته های آینده شاهد تیم خوبی خواهید بود

وی ادامه داد: امروز موقعیت های زیادی خلق کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم اگر از سایر تیم ها سوال کنید می بینید که استقلال تیم خوبی است و ما بهترین تیم لیگ هستیم. قول می دهم اگر هواداران صبور باشند اتفاقات خوبی را برای آنها رقم می زنیم.

هافبک تیم استقلال افزود: هواداران حق دارند ناراحت باشند اما تازه هفته چهارم است و شرایط فعلی برای ما هم سخت است و همه در رختکن ناراحت بودند. کادرفنی نسبت به سال های گذشته بهتر کار می کند و همه باید از کادرفنی تیم حمایت کنیم.

جباری با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان استقلال تاکنون پولی دریافت نکرده اند و این مسئله در این تیم سابقه ندارد. در زمین خوبی تمرین نمی کنیم و زمین بازی امروز هم در حد لیگ برتر نبود در مجموع باشگاه باید حمایت بیشتری داشته باشد.

وی افزود: قراردادها نسبت به شش سال گذشته تغییری نکرده و امکاناتی نیز به تیم اضافه نشده است، حق هواداران ما است که از تیم شان توقع داشته باشند اما باشگاه استقلال باید برای خودش درآمدزایی کند. بازیکنان صبر می کنند اما باشگاه هم باید به حل مشکلات بپردازد. پس از 4 هفته قرار است قسط اول بازیکنان پرداخت شود.

جباری در پایان گفت: هواداران استقلال مطمئن باشند دل آنها را شاد می کنیم زیرا از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار هستیم و من قول می دهم بزودی نتایج بهتری کسب می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: